lukoil-banenr

Încă de pe vremurile când a debutat modelul BMW 2002 turbo în anii ’70, constructorul german de automobile cu sediul la Munchen, s-a recomandat ca fiind un producător de maşini cu tentă sport, performante, compacte şi foarte dinamice. Aceste trăsături caracteristice au servit de-a lungul timpului drept criteriile principale care au stat la baza proiectării unui M-car. Iar astăzi, odată cu lansarea noului M2 Coupe, BMW readuce în lumină adevăratele valori ale diviziei Motorsport.

bodybuilding

P90199711_highRes

diselok

Cu un design excepţional, accentuat de bara faţă proeminentă cu gurile de ventilare impozante, jante unicate la 19 inch diametru, aripile „umflate” şi sistemul de evacuare cu finale duble, noul BMW M2 îşi etalează potenţialul într-o formă deschisă, fără a avea ce să ascundă. Graţie motorului turbo-aspirat cu şase cilindri în linie şi 3.0 litri volum ce dezvoltă 370 de cai putere şi 465 Nm de cuplu motor (500Nm la overboost), dar şi a cutiei de viteze cu şapte rapoarte M-DCT, coupe-ul accelerează până la prima sută la oră în numai 4.3 secunde, iar viteza maximă de care este capabil a fost limitată electronic la 250 km/h. Iată că, micul monstru nu doar că arată dar şi se conduce bine!

P90199669_highRes

La construcţia noului model, inginerii diviziei Motorsport au folosit tot ce au mai bun, puntea spate din aluminiu împrumutată de la modelel M3/M4, sistemul de direcţie Servotronic operabil în două regimuri diferite, sistemul de frânare M dar şi diferenţialul blocabil electronic Active M Differential, care în modul M Dynamic Mode (MDM), setat din meniul Dynamic Stability Control, te lasă să controlezi maşina în derapaje spectaculoase însă fără să te proiecteze în decor atunci când greşeşti cu dozarea acceleratorului!

BMW M2 Coupe continuă reţeta de succes al micuţului 1M Coupe şi la fel ca şi cel din urmă, reprezintă un omagiu adus modelelor legendare BMW 2002 turbo şi BMW E30 M3. Doar că pe lângă performanţele de invidiat, em’doi-ul  ştie să fie şi foarte interactiv, în special datorită tehnologiilor moderne cu care este echipat, printre acestea numărându-se şi sistemul BMW ConnectedDrive. Pe lângă conexiunea la internet, acesta beneficiază de tot soiul de aplicaţii utile cum ar fi GoPro App, cu ajutorul căreia, pilotul îşi poate înregistra cei mai buni timpi de circuit (având şi camera GoPro ataşată), iar datele sunt stocate şi analizate cu ajutorul aplicaţiei M Laptimer!

P90199663_highRes

Conceptul de sportivitate este accentuat şi de interiorul maşinii, tapiţat cu piele şi condimentat cu cusuturi contrastante, într-o nuanţă de culoare ca şi exteriorul. Iar scaunele sport, volanul şi levierul cutiei de viteze M, inserţiile din fibră de carbon, feţele de uşi şi consola centrală „îmbrăcate” în Alcantara, nu fac decât să sublinieze caracterul brutal al maşinii.

Un alt aspect important este faptul că noul BMW M2 Coupe promite să fie nu doar performant dar şi eficient, iar în favoarea sa vorbesc cifrele consumului mixt, înregistrat în condiţiile NEDC, de numai 8.5 litri la sută, în timp ce emisiie nocive de CO2 nu depăşesc cifra de 199 g/km.

P90199664_highRes

P90199665_highRes

P90199666_highRes

P90199667_highRes

P90199668_highRes

P90199670_highRes

P90199671_highRes

P90199672_highRes

P90199678_highRes

P90199679_highRes

P90199680_highRes

P90199681_highRes

P90199682_highRes

P90199697_highRes

P90199698_highRes

P90199699_highRes

P90199701_highRes

P90199702_highRes

P90199703_highRes

P90199704_highRes

P90199705_highRes

P90199706_highRes P90199707_highRes

P90199709_highRes

P90199710_highRes

P90199712_highRes

P90199713_highRes

P90199714_highRes

P90199715_highRes

P90199716_highRes

P90199717_highRes

P90199658_highRes

P90199659_highRes

P90199660_highRes

P90199661_highRes

P90199662_highRes

P90199673_highRes

P90199674_highRes

P90199675_highRes

P90199676_highRes

P90199677_highRes

P90199683_highRes

P90199684_highRes

P90199685_highRes

P90199686_highRes

P90199687_highRes

P90199688_highRes

P90199689_highRes

P90199690_highRes

P90199691_highRes

P90199692_highRes

P90199693_highRes

P90199694_highRes

P90199695_highRes

P90199696_highRes

Comentarii