Static photo, Colour: Sepang Blue
lukoil-banenr

Gata cu zvonurile, presupunerile şi fotografiile spion. Cel mai nou Audi SQ7 este aici şi este gata de atac. SUV-ul constructorului din Ingolstadt a debutat în urmă cu foarte puţin timp la Salonul Auto de la Geneva, echipat cu un V8 pe motorină extrem de nervos.

bodybuilding

Segmentul SUV-urilor mari şi puternice este din nou în pericol. Asta după ce Audi a anunţat că va pretinde la supremaţie cu noul SQ7 TDI. Pe bună dreptate, off-roader-ul germanilor poate fi considerat cel mai rapid vehicul de teren echipat cu motor diesel. Sub capota acestui monstru se regăseşte un V8 de 4.0 litri volum, care graţie compresorului electric (EPC), o premieră în lumea auto, reuşeşte să scoată în jur de 429 cai putere (435 PS) şi 900 Nm de cuplu motor, disponibil încă de jos, de la 1.000 rpm…
Te trec fiorii?

diselok

Dotat cu o transmisie automată de ultimă generaţie cu opt trepte şi o configuraţie special creată pentru acest model, Audi SQ7 TDI scimbă prima sută în 4.8 secunde, însă viteza maximă îi este limitată la numai 250 km/h. De cealaltă parte, te vei bucura de un consum mai mult decât decent, estimat la 7.4 litri în regim mixt.

Cel mai apropiat rival al acestuia, BMW X5 M50d va rămâne deja în istorie şi se pare că pentru mult timp, aşa cum unitatea în 6 cilindri a bavarezilor poate contrapune doar 380 CP şi 740 Nm de cuplu motor, iar sprintul de la zero la o sută se „întinde” la 5.4 secunde. Astfel SQ7 TDI şi-a asigurat practic titlul de campion.

Pentru un confort sporit şi o manevrabilitate demnă de performanţele menţionate mai sus, SQ7 a fost dotat cu susepnsie pneumatică, amortizare ajustabile, sistem Anti-Ruliu electromecanic, sistem de direcţie pentru toate patru roţi (opţional doar) şi sistem de frânare cu discuri din aliaj de carbon şi ceramică. Vorbim de tehnologii demne de un supercar! Iar contactul cu asfaltul este asigurat de jantele imense de 20 de inch (opţional până la 22 inch) încălţate în anvelope cu dimensiuni de 285/45.

Arzi de nerăbdare să îl cumperi? Află că preţul acestuia începe de la 89.900 de euro în Germania, iar primile comenzi vor putea fi preluate chiar în această primăvară! Grăbeşte-te!

Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Static photo, Colour: Sepang Blue
Dynamic photo, Colour: Sepang Blue
Dynamic photo, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Luggage compartment, Colour: Sepang Blue
Luggage compartment, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Detail, Colour: Sepang Blue
Interior
Interior
Interior
Interior
Detail
Detail
Cockpit
Cockpit
Detail
Detail
electro-mechanical active roll stabilization (eAWS)
electro-mechanical active roll stabilization (eAWS)

2017-Audi-SQ7-TDI-29

Five link front suspension with electro-mechanical active roll stabilization
Five link front suspension with electro-mechanical active roll stabilization
Interior
Interior
Exhaust system with sound actuator
Exhaust system with sound actuator
Five link rear suspension with allwheel steering and electro-mechanical active roll stabilization
Five link rear suspension with allwheel steering and electro-mechanical active roll stabilization
Five link rear suspension with allwheel steering and electro-mechanical active roll stabilization
Five link rear suspension with allwheel steering and electro-mechanical active roll stabilization
Five link front suspension
Five link front suspension
48-volt electrical system with electro-mechanical active roll stabilization (eAWS)
48-volt electrical system with electro-mechanical active roll stabilization (eAWS)
Drivetrain
Drivetrain
Driver assistance systems
Driver assistance systems
Drivetrain
Drivetrain
Drivetrain
Drivetrain
Drivetrain
Drivetrain
quattro with Sportdifferential
quattro with Sportdifferential
48-volt electrical system
48-volt electrical system
48-volt electrical system with electro-mechanical active roll stabilization (eAWS)
48-volt electrical system with electro-mechanical active roll stabilization (eAWS)
Driver assistance systems - overview of sensors
Driver assistance systems – overview of sensors
4.0 litre V8 TDI Biturbo engine electric powered compressor (EPC)
4.0 litre V8 TDI Biturbo engine electric powered compressor (EPC)

2017-Audi-SQ7-TDI-47 2017-Audi-SQ7-TDI-48 img_9555 img_9560 img_9566

Comentarii