lukoil-banenr

GranTurismo S la Geneva

Se împlinesc deja cinci ani de când GranTurismo ne încânta privirile pentru prima dată ca maşină de serie şi patru ani de când GranTurismo S ne stârnea firele de păr din cap. La Geneva, a venit rândul lui GranTurismo Sport să ne deschidă gura şi s-o lase aşa.

bodybuilding

diselok

Motorul V8 de 4,7 litri a primit un upgrade, până la 460 de cai-putere şi 520 Nm, influenţând cifrele de performanţe – atinge suta în 4,7 secunde şi o viteză maximă de 300 km/h. La capitolul trasmisie, GranTurismo Sport primeşte standard o cutie automată în şase trepte, cu convertor de cuplu. Poţi opta însă şi pentru una secvenţială cu şase rapoarte, caz în care te vei putea juca cu padelele din spatele volanului.

Faţă de versiunea S, pe care o înlocuieşte, GranTurismo Sport suferă o mică rinoplastie prin modificarea spoilerului faţă – arată mai mult a MC Stradale acum -, operaţie care îmbunătăţeşte răcirea V8-ului şi a discurilor de frână. Nici la interior nu s-a schimbat mare lucru – ai parte de un volan nou şi, dacă insişti să-ţi iei prietenii cu tine, te vor înjura mai puţin – spaţiul pentru cap în locurile din spate a crescut cu doi centimetri.

Înlocuirea bestseller-ului GranTurismo S a adus o mică revitalizare versiunii „de mijloc”, dar nu a influenţat (încă) standardul GranTurismo (care încă are V8-ul de 4,2 litri) sau mai hardcore-ul MC Stradale.

Comentarii