lukoil-banenr

Great Wall Haval M4, un nou crossover chinezesc de oraş

Chinezii se adaptează foarte rapid la cerinţele pieţei auto europene, cei de la Great Wall urmând a lansa foarte curând noul Haval M4, un crossover urban cu un aspect relativ conservator, destinat în primul rând est-europenilor.

bodybuilding

diselok

Succesul neaşteptat al lui Nissan Juke pe piaţa europeană a atras atenţia şi altor producători generalişti, aşa încât urmează o mică „invazie” de crossovere de clasă mică, de la Opel Mokka sau Chevrolet Trax până laFord Ecosport. Un joc în care, iată, vor să intre rapid şi chinezii de la Great Wall, cu noul lor Haval M4.

Cei de la Great Wall au planuri destul de mari pentru piaţa auto europeană, chiar dacă Bătrânul Continent este deja sufocat de oferta de modele noi. Chinezii, însă, se bazează foarte mult pe pieţele emergente, în special cele din Europa de Est, unde urmează să lanseze cel mai mic crossover al lor destinat europenilor.

Great Wall Haval M4 este un crossover foarte compact, care are la bază un model japonez, Toyota Ist – precursorul din Japonia actualului Toyota Urban Cruiser. Great Wall M4 măsoară doar 3,96 metri lungime şi are un ampatament de 2,38 metri, oferind spaţiu suficient pentru 5 pasageri, în timp ce portbagajul de 285 litri are o capacitate convenabilă pentru necesităţile urbane.

Având o masă proprie de numai 1,1 tone, Great Wall Haval M4 se mulţumeşte cu un motor pe benzină de 1,5 litri şi 106 CP, care este conform doar normelor de poluare Euro 4. Tracţiunea este pe roţile faţă, iar cutia de viteze este manuală, cu 5 trepte, dar în viitor este promisă atât tracţiunea integrală, cât şi o cutie automată cu 4 trepte.

Nivelul de echipare standard se anunţă destul de bogat, maşina urmând a fi oferită cu două niveluri de echipare. Preţurile nu sunt cunoscute deocamdată, nici data la care micul crossover Great Wall Haval M4 va fi pus în vânzare pe pieţele auto est-europene, dar se preconizează că versiunea de bază va costa mai puţin de 10.000 euro.

Comentarii