lukoil-banenr

Hofele-Design transformă noul Range Rover în Royster GT 500

Redenumit în Royster GT 500, noua creaţie a tunerului din Donzdorf se distinge de versiunea stock a off-road-ului britanic printr-un kit aerodinamic subtil, compus din spoiler faţă restilizat, plus inserţii la nivelul pragurilor laterale. De asemenea, numeroase elemente ale caroseriei – printre care şi grila frontală, au fost finisate într-o nuanţă de negru mat, iar jantele standard au fost înlocuite cu unele ce măsoară nici mai mult nici mai puţin de 22 inch.

bodybuilding

diselok

Pentru interior, viitorii clienţi au la dispoziţie piele în două culori şi cusături contrastante în formă de carouri, o opţiune disponibilă contra unei sume de 3.900 euro.

Pe plan tehnic, noul Hofele Royster GT 500 vine la pachet cu un modul inteligent de reglare a suspensiei pneumatice, ce coboară automat garda la sol cu până la 40 de milimetri. Asta în cazul în care viteza nu depăşeşte 80 de kilometri pe oră, după care garda la sol revine la valoarea iniţială din fabrică, iar automobilul britanic urmează a oferi pasagerilor săi pe care-i găzduieşte la bord maximum confort.

Tunerii de la Hofele-Design au optat şi pentru optimizarea unităţii de control, modelele Range Rover SDV8 obţinând astfel un total de 410 cai putere şi 720 Nm.

Comentarii