lukoil-banenr

Probabil că vă mai amintiţi faptul că în 2013, Horaccio Pagani anunţase că supercarul numit Zonda se apropie de sfârşit de carieră. Apoi, la scurt timp a fost lansat modelul Zonda Revolucion, cel care urma să marcheze apusul erei Zonda. 

bodybuilding

Ulterior, a fost prezentat publicului un nou supercar, cunoscut astzăzi ca Pagani Huayara. Chiar dacă este un veritabil Pagani, acesta pare a fi eclipsat de succesul fratelui său mai mare şi iată de ce. În toată lumea există încă o mulţime de clienţi care sunt gata să plătească sume de bani enorme doar pentru a intra în posesia unui Pagani Zonda! Da, da! Vechiul Zonda!

diselok

20748592792055236970

Ei bine, toată nebunia asta are şi o explicaţie. În ciuda faptului că apar supercaruri noi, mult mai moderne, mai performante, dotate cu sisteme KERS cum ar fi LaFerrari sau Porsche 918 Spyder, totuşi, adevăraţii bărbaţi preferă reţeta clasică a unui sportcar! Acesta trebuie să fie dotat cu un motor aspirat natural, să dispună de o rezervă imensă de cai putere care să fie transmisă punţii spate.

Iată că, Pagani este în stare să ofere toate aceste ingrediente aşezate frumos pe o caroserie ultra-uşoară, iar pe deasupra te poţi bucura şi de un interior impecabil, o adevărată piesă de artă, intactă la evoluţia tehnologiilor şi absolut clasică! Este adevărat că modelul din imagini a fost lipsit de tot luxul acesta, iar asta deoarece clientul a optat pentru un habitaclu spartan şi foarte sport! Cât de mult mă bucur să văd cadranele clasice în locul unui display cu afişare digitală!

În spatele cockpit-ului este instalat un propulsor imens V12, cu un volum de 7.3 litri de provenienţă AMG, care este în stare să livreze 760 de cai putere! O bijuterie de motor cuplat la transmisia manuală!

1124391844298411844

646799153289581148

Comentarii