lukoil-banenr

Se ştia de ceva vreme că Hyundai intenţiona să pună în pericol popularitatea hybrid-ului Toyota Prius, care apropo, a ajuns la o nouă generaţie. Şi iată că acest lucru este pe cale să se întâmple odată cu prezentarea primului hybrid din lume alimentat cu pile de hidrogen PHEV Hybrid, Hyundai IONIQ.

bodybuilding

Ce înseamnă asta? Păi, dacă în mod normal, propulsia de tip plug-in hybrid presupune utilizarea unui propulsor conveţional, cu ardere internă, care să lucreze în echipă cu un motor electric, atunci în cazul noului IONIQ, motorul pe benzină este folosit doar pentru a alimenta bateriile.

diselok

Eficienţa noului hybrid este influenţată nu doar de noile tehnologii, dar şi de coeficientul aerodinamic de numai 0.24 Cd. Acest rezultat întrece chiar şi sportcarul BMW i8, ca să nu mai vorbim de Toyota Prius. Însă în afară de cifre, designul noului model Hyundai nu vine cu nimic altceva mai impresionant de atât, în mare parte din cauza faptului că un vehicul din asemenea clasă nu poate fi şi funcţional, dar şi atrăgător. Cu toate astea, aş prefera un Hyundai IONIQ decât noul Prius, desingul căruia, cel puţin mie, îmi pare cam tras de păr.

IONICĂ nu duce lipsă de tehnologii noi nici la interior, aici fiind instalate sisteme de infotainment ca Apple Car Play, Android Auto, un display TFT de 7″ dar şi o mulţime de sisteme de siguranţă cum ar fi Autonomous Emergency Brake, Lane Keeping Assist System, Lane Departure Warning System şi Blind Spot Detection.

hyundai-ioniq-fresh-pics-vid-1

hyundai-ioniq-fresh-pics-vid-3

hyundai-ioniq-fresh-pics-vid-4

hyundai-ioniq-fresh-pics-vid-5

hyundai-ioniq-fresh-pics-vid-6

 

Comentarii