lukoil-banenr

Hyundai ix20

bodybuilding

diselok

Hyundai a prezentat la Paris modelul ix20, cel mai nou din gama constructorului corean care vrea să atace segmentul monovolumelor compacte. De altfel, un segment de succes în Europa de Vest. Noul Hyundai nu reprezinta decit o clona a surioarei Kia Venga pe care am testat-o in cadrul acestei emisiuni. In cazul in care credeati că modelele ix desemnează maşinile cu tracţiune integrală, vă înşelaţi. Denumirea ix aparţine vehiculelor recreaţionale din gama Hyundai şi aici intră şi monovolumele, alături de SUV-uri. Modelele cu tracţiune integrală au mereu cifra 5 în coada denumirii – ix35, ix55; iar gama modelelor normale au doar un simplu i10, i20, i30, Accent şi Grandeur. Noul model, desenat si produs în Europa are peste patru metri lungime şi o înălţime de 1,6 metri. Ampatamentul este destul de mare pentru un automobil din această clasă – 2,6 metri. Astfel, avem un interior destul de voluminos, iar acest lucru atrage din prima cand urci intr-un ix20. Avem suficient spatiu în faţă, dar mai ales în spate unde locurile sunt reglabile, iar scaunele pot fi culisate şi rabatate. Calitatea materialelor este bună, dar că Hyundai a ales plastice lucioase gen piano black care par un pic ciudate la bordul unui monovolum. Motorizarile sunt aceleasi ca si in cazul Venga, doua propulsoare diesel, de 1,4 si 1,6 l volum si doua pe benzina cu aceeasi capacitate. Doar ca in cazul ix20, versiunea de 1,4 l volum diesel mai dispune si de o varianta de 77 CP. Ambele motorizări diesel sunt asociate cu cutii de viteze manuale cu şase trepte. În Moldova, noul model va aparea în luna noiembrie. Preturile nu au fost inca anuntate.

 

Comentarii