lukoil-banenr

Botezat Genesis G90 sau EQ900 pe piaţa Coreei de Sud, noul flagman al celor de la Hyundai vine să preia estafeta de la bătrânul Equus. Limuzina dă naştere astfel unei noi clase în gama producătorului coreean de automobile şi pretinde la o atenţie sporită în segmentul din care face parte.

bodybuilding

Nu putem spune că este chiar cel mai de temut rivali pentru germani, însă trebuie să recunoaştem că noul Genesis G90 arată chiar bine. Limuzina este înarmată cu dotări opţionale de top, iar designerii se fac responsabili de un look demn de clasa premium, chiar dacă în acesta se oglindesc o mulţime de trăsături caracteristice limuzinelor germane sau britanice. Grila radiatorului de dimensiuni mari, inserţiile de crom, jantele multi-spiţă sau blocurile optice verticale fiind doar câteva dintre elementele care îi conferă o rafineţe deosebită noului G90.

diselok

Nici interiorul nu este mai prejos. Tapiţeria din piele este combinată cu butoane şi inserţii din aluminiu finisat, accente de piano black şi lumini ambientale albastre, iar consola centrală este prelungită până în spate unde găzduieşte panoul sistemului de climatizare dar şi frigiderul. În mare parte, putem observa asemănări puternice cu interiorul unui Audi A8, ceea ce vorbeşte despre faptul că Hyundai a optat pentru un habitaclu cât mai sobru. Astfel că pasagerii banchetei spate vor fi trataţi regeşte, având la dispoziţie şi foarte mult spaţiu garantat de ampatamentul de 3.160 de mm.

000 (1)

În ce priveşte motorizările Hyundai vine cu două motorizări V6, una de 3.8 litri GDi şi alta de 3.3 litri T-GDi, turbo-aspirată. Cea din urmă produce 370 de cai putere şi 510 Nm de cuplu motor livraţi sistemului de tracţiune integrală H-TRAC. Vârful de gamă este pus în mişcare de un V8 de 5.0 litri, motorizare regăsită şi pe modelul vârf de gamă al celor de la Kia.

După cum vedeţi Hyundai Genesis G90 are absolut tot armamentul necesar în dotare pentru a convinge cât mai mulţi clienţi aflaţi în căutarea unui automobilul premium de lux dar care nu aspiră la preţurile şi statutul unui A8, Seria 7 sau S-Class. Rămâne de văzut care va fi preţul maşinii pe piaţa din Europa unde noul G90 va veni abia în a doua jumătate a anului 2016.

000 (2)

000 (3)

000 (4)

000 (5)

000 (6)

000 (7)

000 (8)

000 (9)

000 (10)

000 (11)

000 (12)

000 (13)

000 (14)

000 (15)

000 (17)

000 (18)

000 (19)

000 (20)

genesis-g90 (1)

genesis-g90 (2)

genesis-g90 (3)

genesis-g90 (4)

genesis-g90 (5)

genesis-g90 (6)

genesis-g90

wcf-genesis-g90-genesis-g90

 

Comentarii