lukoil-banenr

Compania Hyundai a prezentat variante facelift a modelului i20 de generația a doua. Compacta a primit o serie de schimbări la exterior dar și la compartimentul tehnic. Care sunt acestea aflați în cele ce urmează.

Pilot Autoexpert

La prima vedere, i20 facelift se diferă prin bara față și spate redesenate, o nouă grilă a radiatorului ”Cascading”, faruri anticeață și blocuri optice spate modificate. Atât hatchback-ul cât și versiunea cu aspirații de crossover numită Active, sunt disponibile cu o trapă panoramică sau vopsit în negru Black Phantom Black. Dacă este să vorbim despre finisări, aici au fost adăugate câteva noi finisări precum: Tomato Red, Champion Blue și Clean Slate, astfel în total clienții au posibilitatea de a alege una dintre cele 10 culori disponibile. La fel merită menționate și noile jante din aliaj, cu diametrul de 15 și 16 inch.

La interior se regăsește un display cu diagonala de 7 inch, care proiectează sistemul multimedia, ce la rândul său compatibil cu sistemele Apple Car Play și Android Auto. Variantele de vârf al modelului i20, pot fi echipate cu un sistem Display Audio cu navigație GPS și cu servicii Live. Dacă optați pentru complectația SE și mai sus, trebuie să știți că veți avea parte de sistemul de asistență pentru șofer Hyundai SmartSense, care include un sistem de avertizare la ieșirea de pe banda de circulație, sistemul de asistență pentru menținerea benzii de rulare și sistemul de frânare autonomă de urgență.

Schimbări esențiale găsim și sub capotă, acolo unde în varianta facelift se regăsește o cutie robotizată 7DCT, compatibilă cu funcția Start/Stop, dar care este cuplată doar la motorul turbo în trei cilindri de 1.0 litri volum, care dezvoltă 100-120 de cai putere, în dependență de varianta automobilului aleasă. Pentru Hyundai i20 Active, va fi disponibil un propulsor în patru cilindri, aspirat natural, de 1.4 litri volum, care se va cupla doar la o cutie manuală cu șase trepte.

Vânzările lui Hyundai i20 pe piața din Europa sunt în permanentă creștere. Astfel în anul 2016 coreenii au vândut 98.956 de exemplare ale modelului, iar în anul 2017 tocmai 100.571 de unități ale hatchback-ului.

Comentarii