lukoil-banenr

Pentru unii ninsorile sunt o povară, pentru alţii o adevărată bucurie. Acelaşi lucru este valabil şi pentru şoferi, în timp ce unii conducători auto suspină din greu ştiind că îi aşteaptă zile cu încercări, alţii se bucură de avantajul care îl pot demonstra doar pe timp de iarnă.

FLYONE

La această categorie se înscriu amatorii de derapaje uşoare, controlate, ce conduc un automobil cu tracţiune spate, dar şi mai mult de zăpadă se bucură proprietarii de SUV-uri şi off-roadere consacrate. Nu îi punem aici şi pe cei care vor întâlni iarna într-un crossover, pentru că în afară de garda la sol mărită şi un sistem electronic ce imită tracţiunea integrală aceste maşini nu oferă nimic în plus. Zero emoţii 🙂 (numai nu vă supăraţi).

diselok

Însă iată că se poate veni şi cu o nouă categorie, cea a supercarurilor, cu motoare foarte puternice şi tracţiune integrală, cum este acest Audi R8 V10 Plus. Echipat cu un motor pe benzină, aspirat natural, clasic şi cu un sistem mecanic de distribuire a puterii motorului între cele patru roţi, sportiva pare a fi la fel de distractivă şi pe zăpadă, nu doar pe asfalt.

Bine, nu te avânţi chiar în cele mai nepătrunse păduri şi zăpezi, însă nici nu stai cu ea imobilizată în garaj. Până la urmă, e un supercar, unul frumos, ca şi spotul filmat de cei de la Auditography.

Comentarii