lukoil-banenr

Icona Vulcano – hypercarul chinez cu performanţe vulcanice

bodybuilding

Icona Vulcano este prima maşină pe care compania nou-înfiinţată în China o propune milionarilor. Din noua companie fac parte specialişti cu un istoric bogat în lumea auto, cum ar fi designerul ex-Nissan Samuel Chuffart şi inginerul Claudio Lombardi, responsabil de automobilele Lancia care au concurat în anii ’80 în World Rally Championship.

diselok

Icona Vulcano surprinde printr-un design reuşit – cu o caroserie din fibră de carbon şi panouri din aluminiu, coupe-ul de 2 locuri şi cu un gabarit compact, având 4,45 metri lungime, intră fără menajamente în olimpul maşinilor sport, precum Ferrari LaFerrari sau McLaren P1.

Pentru viitoarele modele de serie, oficialii anunţă două sisteme de propulsie, ambele hybride. Pe de o parte avem asocierea dintre un nobil V12 şi un motor electric (H-Competizione), rezultatul fiind o putere maximă de 950 CP transmisă punţii spate, iar performanţele sunt de ordinul a 2,9 secunde pentru 0-100 km/h şi 350 km/h pentru viteza maximă. Pe de altă parte, va fi disponibil H-Turismo, care presupune un motor V6 twin-turbo sub capota faţă şi două motoare electrice pe puntea spate. Puterea totală în acest caz se cifrează la 870 CP, dar, prin utilizarea motoarelor electrice, Icona Vulcano funcţionează în mod 4×4, siguranţa în manevrare crescând.

Demarajul 0-100 km/h, în acest caz, este cu doar 0,1 secunde mai slab, realizându-se în 3,0 secunde, în timp ce masa totală este de 1.380 kg (faţă de 1,6 tone cu motorul V12). Cutia de viteze este secvenţială cu 7 trepte în ambele cazuri, iar turometrul este gradat până la 10.000 rpm!

Pentru moment, nu a fost comunicat nici un fel de preţ, nici măcar estimativ.

Comentarii