lukoil-banenr

In 2015, segmentul premium va fi condus de BMW, Mercedes-Benz şi Audi

Oricând au ocazia, mai-marii principalelor mărci premium, Audi, BMW şi Mercedes-Benz, afirmă că obiectivul lor este de a deveni, mai devreme sau mai târziu, primii în segmentul lor de piaţă. Deocamdată, BMW ocupă prima poziţie între producătorii premium, aşa încât în spate se duce o luptă acerbă pentru a doua poziţie. Dacă pentru moment Audi se află pe locul doi şi are speranţa că, în câţiva ani, îşi va detrona rivalul BMW, iată că Mercedes-Benz s-ar putea să le dea peste cap planurile celor din Ingolstadt – este părerea specialiştilor de la Center of Automotive Research, din cadrul Universităţii Duisburg-Essen, din Germania. Conform estimărilor acestora, în anul 2015 grupul BMW va înregistra vânzări de 1,76 milioane de unităţi, în timp ce Mercedes-Benz va atinge cota de 1,68 milioane, iar Audi doar 1,63 milioane. Principalul lor argument ţine de planurile mai ambiţioase ale Mercedes-Benz, care va lansa nu mai puţin de 10 modele noi în următorii trei ani. Pe de altă parte, cei de la Audi au ca obiectiv obţinerea primei poziţii în clasamentul producătorilor premium până în anul 2020. În acest sens, marca premium a grupului VAG se bazează pe trendul ascendent al vânzărilor din China, pe deschiderea unor noi fabrici (cum e cea din Mexic) şi pe creşterea cererii de modele diesel pe pieţe precum cea a Statelor Unite ale Americii.

bodybuilding

Comentarii