lukoil-banenr

În timpul apropiat BMW va lansa cea de-a treia generaţie a popularului Mini

Prima schimbare care atrage instant atenţia este faptul că celebrul vitezometru central analog a dispărut. A fost păstrată tema rotundă, dar în locul vitezometrului apare acum un display digital şi o mai multe butoane. Turometrul a rămas amplasat în faţa celui de volan chiar pe coloana de direcţie, iar alături de el apare un alt indicator. Referitor la volanul din imagine, el este un volan BMW folosit probabil ca prototip, modelul final urmând să folosească un volan Mini cu trei spiţe.

bodybuilding

diselok

Între timp, jurnalişti de la Autocar au aflat că uzina Mini de la Oxford, Marea Britanie se pregăteşte pentru integrarea noului model pe linia de producţie alături de actualul Mini. Conducerea uzinei trebuie să integreze producţia a două modele total diferite, cele două generaţii Mini folosind platforme diferite şi neavând în comun nici măcar o singură motorizare. Uzina de la Oxford va produce actualul Mini pentru cel puţin încă doi ani în paralel cu noul model. Jurnaliştii de la Autocar au mai aflat că noul Mini va fi produs şi în Nederlanda la uzina NedCar începând cu a doua jumătate a anului 2014. Acest lucru este necesar datorită faptului că uzina de la Oxford este aproape la capacitate maximă.

Referitor la modelele Countryman şi Paceman, ele vor fi fabricate în continuare în Austria, la uzina Magna din Graz. Mini a avut parte de o creştere în 2012, vânzând 328.000 unităţi, cu 8% mai mult ca în 2011.

Comentarii