lukoil-banenr

Încă o lovitură pentru ÎS CRIS Registru, autoritățile Greciei infirmă necesitatea schimbării permiselor de conducere de tip vechi cu cele de tip nou. Cel puțin așa susține activistul Sandu Panuș într-o postare pe contul său de facebook însoțită de un răspuns primit pe email de la autoritățile susmenționate.

bodybuilding

Potrivit postării șoferii care circulă pe drumurile din Grecia sunt obligați să respecte condițiile Convenției de la Vienna (1968), unde este stipulat că se pot folosi permisele de conducere care nu au un termen de valabilitate. Același lucru l-au confirmat recent și autoritățile din Slovacia.

diselok

„ATENȚIE!!! Autoritățile din Grecia, m-au informat că, pentru a circula în calitate de șofer pe teritoriul țării, este nevoie de a satisface condițiile Convenției de la Vienna (1968). Vă prezint mai jos CARE sunt condițiile și răspunsul GRECILOR:

11721907_546007442214018_2047274545_n 11816008_546007435547352_979460518_n11791777_546007428880686_1711873771_n11805756_546007438880685_245200951_n

A mai rămas o singură picătură, ITALIA Dar și aici, bazându-ne pe prevederile Convenției, înțelegem că BIZNĂS-ul de la Registru A EȘUAT! ȘI DA, după cum vedeți, Convenția de la Vienna, PERMITE folosirea permiselor de conducere FĂRĂ VALABILITATE!, ” scrie în postare. Același lucru l-au confirmat recent și autoritățile din Slovacia.

Anterior Panuș a făcut publice mai multe răspunsuri de la autoritățile Germaniei, Marei Britanei, Croației și Finlandei, care infirmă declarația făcută anterior de către ÎS CRIS Registru despre necesitatea schimbării permiselor de conducere de tip vechi cu cele de tip nou, precum că acestea ar fi interzise în Uniunea Europeană. Atunci Stela Nistor, purtătorul de cuvânt al Ministerului Tehnologiilor Informaționale și Comunicare susținea că nu este vorba de statele menționate mai sus ci doar de Italia și Grecia.

11783984_546007418880687_844811387_o

11798343_546007432214019_653236643_n

Reamintim că anterior CRIS Registru susţinea că „în ultima perioadă parvin multiple adresări directe, dar şi prin intermediul Ministerului Afacerilor Externe, ce vizează problemele iscate în conducerea mijloacelor de transport implicate în traficul internaţional în baza permiselor de conducere de model vechi din 1995, care au termenul de valabilitate mai mare de 10 ani de la data eliberării”.

Acest lucru se explică prin faptul că permisul de conducere moldovenesc de model vechi nu are termen de valabilitate, pe când normele internaţionale prevăd un termen limită de până la 10 ani. Cel puţin asta susţin cei de la REGISTRU. Mai multe detalii vedeți în materialul publicat anterior de AutoExpert.MD .

Comentarii