lukoil-banenr

Infiniti Q50 – totul de la început

Q50 este primul Infiniti dezvoltat de Renault-Nissan cu participarea partenerilor din grupul Daimler. Însă, contrar zvonurilor populare, platforma acestui sedan nu este una marca Mercedes-Benz – e un upgrade aplicat şasiului sedanui G37, practic predecesorul noului automobil japonez.

bodybuilding

diselok

Noul model de clasă medie împrumută filosofia de design a brandului, promovată şi de actualii reprezentanţi ai gamei: M, FX şi EX, Cel mai pronunţat detaliu fiind grila cromată generoasă, marcă specifică modelelor Infiniti.

În momentul lansării Q50 va fi oferit cu două sisteme de propulsie – primul este un V6 aspirat pe benzină de 3,7 litri de 330 CP, iar cel de-al doilea este un hybrid compus din un motor electric şi unul V6 pe benzină de 3,5. Neoficil este de aşteptat ca pentru Europa să fie oferit dieselul de 3 litri, existent şi în gama curentă la alte modele Infiniti.

Q50 va fi un model orientat spre dinamică, spre plăcerea de a conduce, încercând să rivalizeze cu BMW Seria 3 din punct de vedere al agilităţii. Referitor la capitolul tehnic Merită a fi remarcare sistemele precum Direct Adaptive Steering (printre cele mai rapide sisteme de direcţie din lume), cheia inteligentă i-Key care va reţine toate setările individuale ale mai multor şoferi şi sistemul multimedia InTouch cu două ecrane tactile. Vânzările primului Infiniti care va purta noua familie de indice vor începe în vara anului 2013.

Noul sedan va fi produs iniţial doar în Japonia şi va exista, pentru o perioadă de timp, împreună cu G37 coupé, care de asemenea se află în aşteptarea schimbării de generaţii – coupe-ul va deveni Infiniti Q60.

Comentarii