lukoil-banenr

Inspectoratul Naţional de Patrulare în parteneriat cu o agenție de publicitate, au montat 43 de panouri informative „în mai multe intersecții importante din ţară” prin care îi îndeamnă pe şoferi să fie „mai atenţi când apasă pedala de acceleraţie.” Astfel autorităţile speră să îi sensibilizeze pe toţi conducătorii auto în încercarea de a reduce numărul accidentelor rutiere cu consecinţe tragice. 

bodybuilding

„Fii altfel – redu viteza de deplasare”, ”Fii altfel – nu consuma alcool la volan”, ”Fii altfel – asigură-te înainte de a depăși”, ”Fii altfel – acordă prioritate pietonilor” sunt doar câteva dintre mesajele preventive care sunt adresate conducătorilor auto și motocicliștilor, ce conţin informaţii cu privire la cauzele şi condiţiilor care determină producerea accidentelor rutiere.

diselok

Chiar dacă în ultimii ani la nivel naţional numărul accidentelor a scăzut faţă aceeaşi perioadă de timp în anii precedenţi (anul 2012 – 2712 accidente, în 2013 – 2603 accidente și în 2014 – 2564 accidente), faptul că avem oameni dezinteresaţi să respecte regulile de circulaţie provoacă în continuare tragedii. În acest sens, pentru evitarea fatalităţilor pe traseu, INP vine cu atenționări ce au drept obiectiv determinarea şoferilor să nu încalce legislaţia rutieră şi să nu uite de prudenţă şi maximă atenţie!

Echipa AutoExpertMD se alătură campaniei cu un îndemn către şoferi de a respecta cu stricteţe regulamentul circulaţiei rutiere şi totodată am vrea să ne adresăm şi către INP, ca data viitoare, când sunt în căutare de „parteneri” să aleagă unul cu mai multă imaginaţie. Nu de alta, dar pe banii publici se putea lucra şi mai bine de atât, iar exemple sunt o mulţime chiar şi pe google. 

11

12

Comentarii