lukoil-banenr

Caroserierul Italdesign este cunoscut prin conceptele sale futuristice cu care a reușit să uimească publicul timp de mai mulți ani. Iată că la Geneva, italienii ne surprind din nou prezentând conceptul cu numele GEA care vine să schimbe standardele luxului în clasa premium.

bodybuilding

Italdesign GEA este noua creație a italienilor care previzualizează mașina viitorului în clasa premium. Astfel, limuzina dispune de o propulsie full electric cu 4 electromotoare care accelerează mașina până la 250 km/h fără prea mari probleme (viteza este limitată electronic). Caroseria de 5,43 metri lungime găzduiește 4 pasageri oferindu-le un confort sporit. Spaţiul interior este facilitat și de ampatamentul impresionant de 3,33 metri şi lăţimea de 1,98 metri. Nici înălţimea nu e de neglijat, iar GEA măsoară 1,46 metri. Iar dacă nici acest lucru nu este suficient, scaunul față poate fi rabatat astfel încât cel din spate să-și relaxeze picioarele pe spătar. Și dacă tot am vorbit de scaune, aflați că mai degrabă sunt fotolii, asemenea celor din living. Fericitul care se va așeza în ele va fi plăcut surprins de confortul cu care va fi îmbățișat.

diselok

11026772_452052064952478_1019532986_n

La capitolul materiale și gadgeturi veți fi plăcut surprinși. Italdesign schimbă orice percepere a luxului. Uitați de inserții din lemn, piele ultra fină și alte materiale caracteristice mașinilor de lux moderne. Giugiaro le-a înclocuit cu stofă, oțel și aluminiu. Cireașa de pe tort o reprezintă consola centrală formată dintr-un monitor de dimensiuni impunătoare cu animații 3D holografice. Mai mult, producătorul declară că mașina este semiautonomă, poate fi condusă cu intervenții minime din partea șoferului. Volanul dispune de 3 butoane care asigura controlul complet al vehiculului.

10490185_452052108285807_2050484649_n

La capitolul design, vă lăsăm pe voi să decideți. Noi însă putem spune doar un lucru, mașina este foarte impunătoare! La aceasta contribuie și jantele de 26 de inch! Un alt element interesant al caroseriei o reprezintă deschiderea portierelor care asigură un acces ușor pasagerilor, dar şi cele trei moduri de transformare a habitaclului, Business, Wellness și Dream.

GEA cântăreşte aproximativ două tone iar cei de la Italdesign Giugiaro consideră acest rezultat unul chiar bunavând în vedere faptul că cele patru motoare electrice sunt alimentate de un set de acumulatori care au o masă considerabilă, iar dimensiunile caroseriei nu sunt nici ele neglijabile. Jantele din aliaj din dotare au diametrul de 26 de inch şi prezintă 60 de spiţe, iar fiecare dintre ele este realizată dintr-o bucată solidă de material. Blocurile optice folosesc tehnologie LED şi Laser de la Audi, marca la care a lucrat înainte designerul şef al Giugiaro şi una dintre sorele de concern ale casei de design italiene.

11020327_452051718285846_729522902_n

Exponatul casei de design italiene în cadrul Salonului Auto de la Geneva, reprezintă o potenţială direcţie de design în ceea ce priveşte un model electric aparţinând clasei de lux. Conceptul a fost creat de o echipă condusă de Wolfgang Egger, fostul designer Audi şi actual designer şef al Giugiaro, şi este semnificativ mai mare decât un A8 de generaţie actuală.

Ne rămâne doar să așteptăm ceva timp că să vedem dacă acest concept inovativ va fi realizat vreodată în producerea de serie sau nu.

961740_452052141619137_1925760250_n

11020294_452052178285800_932634273_n

11020420_452052124952472_271913394_n

11026540_452052194952465_1565300175_n

11039368_452051864952498_488405406_n

11039455_452052038285814_1558241971_n

11039548_452051708285847_141067763_n

11040017_452051988285819_465169863_n

11040252_452052144952470_1926796066_n

11041359_452052074952477_1176690036_n

11041432_452051671619184_1293121604_n

11042241_452051758285842_1004680080_n

11051071_452051998285818_2075082685_n

11051136_452051751619176_110120436_n

Comentarii