lukoil-banenr

Vânzările mașinilor diesel sunt în continuă scădere, însă livrările de mașini electrice și plug-in-hybrid cresc pe zi ce trece, motiv pentru care producătorii auto au găsit o nouă alternativă, dezvoltarea sistemelor micro-hybrid.

Pilot Autoexpert

Nu rămâne în urmă nici producătorul coreean Kia, care a anunțat lansarea primului său sistem micro-hybrid alcătuit dintr-un propulsor diesel și acumulator de 48 de volți, în a doua jumătate a anului 2018. Primul model care se va lăuda cu noul sistem va fi Kia Sportage, vânzările căruia vor începe în următoarele luni.

Noul sistem de propulsie numit EcoDynamics+, contribuie semnificativ la reducerea emisiilor de CO2 contribuind la accelerație cu o doză de putere electrică de la o baterie adițională de 48V și permițând rularea cu motorul termic oprit, datorită unei unități Mild-Hybrid Starter-Generator.

Viitoarea generație Kia Ceed va fi cel de-al doilea model din gama producătorului Kia, care va fi oferit cu noul sistem de propulsie începând cu anul 2019. Sistemul de propulsie mild-hybrid de 48V este prima tehnologie care urmează a fi lansată ca parte a strategiei extinse de electrificare a sistemelor de propulsie marca Kia.

Coreenii intenționează să lanseze 16 vehicule cu sisteme de rulare noi până în anul 2025, printre care cinci hybride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci mașini cu baterii electrice și un nou model cu celule electrice în anul 2020.

Tehnologia mild-hybrid folosită pentru sistemului EcoDynamics+, va permite celor de la Kia să ofere motoare diesel semnificativ mai ecologice. Sistemul va fi cuplat la tehnologia activă de control a emisiilor SCR (Selective Catalytic Reduction), menită să ajute la reducerea emisiilor nocive cu până la 4% conform noului ciclu WLTP și până la 7% conform NEDC.

Sistemul permite să fie cuplat atât la transmisia manuală, cât și la una automată. Potrivit informațiilor oficiale ale producătorului, sistemul micro-hybrid va fi adaptat și pentru propulsoarele pe benzină marca Kia.

Comentarii