lukoil-banenr

Kia Sorento

E adevărat că atunci când te decizi să-ți iei un SUV, Kia Sorento nu reprezintă chiar prima opțiune. Defapt, nu cred că intră nici măcar în Top 10. Asta poate și pentru că, cel puțin pe piața noastră, opțiunile pentru un SUV se limitează la Q7, Touareg, ML, X5 sau, mai nou, Evoque. Dar dacă ții morțiș să ai un SUV în garaj, chiar dacă portofelul nu-ți dă voie, iar Dusterul ți se pare saturat, Sorento s-ar putea să ți se pară o idee bună.

bodybuilding

Modelul prezentat de coreeni este defapt, adresat celor din State, dar se preconizează că varianta europeană nu va suferi mari modificări. Ca design, schimbările sunt modeste, păstrând standardele unui facelift. Mai exact, diferențe intervin în față, acolo unde proiectoarele, cu tot cu grilă, sunt schimbate, iar o nouă grilă își face apariția, în locul spoilerului mare din plastic. Versiunea standard e cam sărăcioasă, însă contra-cost, poți să-ți ridici mașina la standarde decente. Adică scaune încălzite, din piele, jante pe 18 inci, dublu climatronic, trapă, cameră video pentru marșarier și așa mai departe.

diselok

Ca motorizări, avem trei variante: un disel de 2,4 litri, în 4 cilindri ( 191 CP, 245 Nm), un benzinar tot de 2,4 litri, 4 cilindri (175 CP, 229 Nm) și o versiune mai puternică, prin V6-le de 3,5 litri care dezvoltă 276 CP și 336 Nm. Transmisia, cel puțin pentru versiunea americană, se face automat, iar ca tracțiune se poate opta fie exclusiv pe cea din față, fie integral.

La fel ca fratele vitreg, Hyundai Santa Fe și Kia Sorento va apărea pe piața americană începând cu această primvară. Noi, europenii, va trebui să așteptăm până în toamnă ca să o vedem pe stradă. Sau măcar în showroom-uri.

Comentarii