lukoil-banenr

Lada preia modelul de design Kia

bodybuilding

Lada, simbolul fostului URSS şi cea mai vândută marcă în Rusia, după decenii întregi în care modelele sale au fost privite de pieţele europene ca unele depăşite complet, promite o întinerire revoluţionară a gamei.

diselok

Modelul pe care Steve Mattin îl are în vedere pentru modificarea radicală a aspectului modelelor Lada este Kia. „La fel cum Peter Schreyer a schimbat complet faţa Kia, vom moderniza intens marca Lada prin introducerea unui limbaj de design complet nou şi printr-un ADN modern care va schimba imaginea brandului nostru”, spune Mattin, designer-ul britanic de 48 de ani care a activat până acum la Mercedes-Benz şi Volvo. Englezul se află în postul de director de design AvtuVAZ din 2011, scopul său declarat fiind acela de a transforma actualele modele Lada într-unele atrăgătoare pentru publicul larg.

Schimbarea de design nu va afecta însă valorile mărcii ruseşti, una dintre acestea fiind robusteţea.

Posibilitatea de a ne crea o imagine cu noul design al modelelor Lada ne-o oferă conceptul Lada X-Ray (galeria foto), pe care marca rusească l-a prezentat anul trecut în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Moscova.

Comentarii