lukoil-banenr

Lamborghini Gallardo LP550-2 Spyder

Da, este adevarat, germanii de la Volkswagen AG au transformat modelul Lamborghini Gallardo intr-o vaca numai buna de muls, insa asta nu ii confera supercarului italian un alt statut decat cel de pana acum. In alta ordine de idei, indiferent de numarul versiunilor speciale lansate in ultima perioada, creatia constructorului din Sant’Agata Bolognese ramane un continuare un automobil dezirabil – mai ales in versiunea LP550-2 Spyder.

bodybuilding

diselok

Dezvaluit in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, noul Lamborghini Gallardo LP550-2 Spyder reprezinta in esenta versiunea convertible a magnificului LP550-2 Valentino Balboni. Asa cum o sugereaza si denumirea sa, ultima creatie a constructorului din Sant’Agata Bolognese este animata de un propulsor V10 montat central, ce livreaza rotilor spate nu mai putin de 550 cai putere.

De asemenea, suspensia a fost modificata pentru a lucra in armonie cu tractiunea spate, in timp ce greautatea maxima se invarte undeva in jurul a doar 1.520 de kilograme. De asemenea, viitorii clienti au la dispozitie doua optiuni atunci cand vine vorba de transimisie – clasica manuala in sase trepte, respectiv robotizata e.gear ce beneficiaza de acelasi numar de rapoarte.

Si fiindca nu am precizat nimic de performante, acum este momentul sa o facem. Ascunzand sub capota aproximativ 550 de cai putere, noul Lamborghini Gallardo LP550-2 Spyder are nevoie de numai 4.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. In ceea ce priveste viteza maxima, supercarul italian promite o incursiune pana 318 km/h. Comparativ cu deja celebrul LP560-4 Spyder, noul model este mai incet nu doar cu doua zecimi – atunci cand vine vorba de acceleratie, ci si cu 6 km/h (daca vorbim de viteza maxima).

Ajunsi la final, nu ne mai ramane decat de tras anumite concluzii. Poate ca Lamborghini Gallardo a imbatranit, poate ca nu mai reprezinta pentru Grupul VAG decat o vaca numai buna de muls, insa sa fim sinceri si sa o recunoastem: supercarul italian inca reuseste sa starneasca emotii si sa indeplineasca orice dorinta la care ai visat vreodata.

Mai ales atunci cand este livrat in versiunea LP550-2 Spyder, unde ai in acelasi pachet un glorios V10 montat central, un sunet fenomenal, tractiune spate, cutie manuala si, nu in ultimul rand, nimic deasupra capului.

Comentarii