lukoil-banenr

Lexus CT200h, mai F-Sport

Dacă vrei să ştii mai multe despre un hibrid mai sportiv, dar nu chiar sportiv, atunci ar trebui să citeşti mai departe. Este vorba de versiunea F-Sport a primului model hibrid compact premium, Lexus CT200h. Îl face pachetul cu nume promiţător pe hibrid să pară şi să fie un pic mai obraznic?

bodybuilding

diselok

Referindu-ne la aspectul vizual, am putea să spunem că da, CT200h F-Sport este puţin altfel decât unul obişnuit. Asta pentru că a fost echipat cu jante noi care au 17 inci, pasajele din jurul roţilor lasă impresia că au fost umflate cu pompa, spoilerul din spate este mai mare, iar barele de protecţie şi grila radiatorului au fost modificate sensibil.

Dincolo de portiere, pe lângă dotările standard pe care te aştepţi să le găseşti într-un model premium, chiar şi compact, a apărut un pedalier din aluminiu care încearcă să sprijine ideea de sportivitate.

Cei de la Lexus au adăugat nişte suspensii noi, pentru a fi, pe de-o parte mai rigide şi să fie scos în evidenţă într-un mod mai sportiv răspunsul direcţiei, iar pe de altă parte pentru a nu neglija confortul, dacă te interesează în anumite situaţii. Şi te interesează, pentru că şi din acest motiv îţi iei o compactăpremium, nu?

Sub capotă, Lexus CT200h F-Sport ascunde un motor benzinar de 1.8 litri, care livrează 98 CP şi unul electric, în stare să ofere 81 CP. Dacă te gândeai că versiunea F-Sport vine cu un surplus de putere, vei fi dezamăgit. Sau nu, pentru că în fond şi la urma urmei, modelul acesta emite 94 g/km de dioxid de carbon şi nu vrea să o supere pe Mama Natură. Iar asta este o scuză foarte bună.

Sursa: TOPGEAR

Comentarii