lukoil-banenr

După mai bine de patru ani de muncă asiduă, Lexus lansează într-un final coupe-ul vârf de gamă LC 500. Acesta arată în continuare ca un concept doar că este o maşină de serie, motivată de un motor V8 de 5.0 litri aspirat natural, iar designul coupe-ului, autentic japonez, vine ca o gură de aer proaspăt!

bodybuilding

Lexus a promis de multă vreme că va acorda o atenţie sporită modelelor sale optând pentru o pronunţare a laturei sportive a acestora, iar din ce vedem astăzi, va exista şi un trend-setter în acest sens. Noul LC 500 va da tonul în următorii ani şi ne putem aştepta ca niponii să schiţeze viitoarele modele în stilul coupe-ului prezentat recent la Detroit. După cum spuneam mai sus, noul model seamănă foarte mult cu conceptul LF-LC, practică mai rar întâlnită în industria auto. Iar dacă maşinile de serie împărtăşesc careva trăsături comune cu prototipul care le precedează, atunci în cazul lui Lexus LC 500, putem spune că este exact invers. Conceptul a suferit mici modificări în calea spre producţia în serie.

diselok

Grila masivă a radiatorului, muchiile ascuţite, inserţiile din crom, imitaţiile de aluminiu, blocurile optice cu LED şi jantele imense de 21 de inch sunt doar câteva dintre detaliile de exterior care ies în evidenţă. Pentru restul maşinii însă, veţi avea nevoie de mai mult timp liber în care să descoperiţi pas cu pas gândurile şi viziunile designerilor japonezi. Iar în ce priveşte interiorul, totul este cât se poate de pământesc. Bordul tapiţat cu piele, un display imens pentru sistemul de infotainment, instrumente de bord cu afijaş electronic (display) şi comenzi de tip buton pentru panoul central.

000 (17)

Lexus LC 500 se poate mândri şi cu faptul că este primul model din gama niponilor construit pe platforma GA-L, cea care va sta la baza viitoarelor maşini. Inginerii Lexus au avut misiunea de a realiza un echilibru perfect între punţile faţă şi spate, ceea ce necesita poziţionarea cabinei şi a motorului cât mai pe centru şi cât mai aproape de pământ. Totodată au reuşit să coboare şi centrul de greutate al maşinii, ceea ce s-ar traduce într-un comportament şi o manevrabilitate de invidiat.

Sub capotă este instalat un propulsor pe benzină V8, de 5.0 litri volum şi capabil să pune pe roţile punţii spate în jur de 467de cai putere şi 527 Nm de cuplu motor. Cuplat la transmisia cu 10 (!) rapoarte, sportiva reuşeşte să accelereze până la prima sută la oră în doar 4.5 secunde. Greu de numit performanţele noului LC 500 chiar extreme, însă sunt mai mult ca sigur că viitorii proprietari ai acestui model nu se numără printre cei mai înrăiţi piloţi de curse din lume.

2000 (1)

000 (2)

000 (3)

000 (4)

000 (5)

000 (6)

000 (7)

000 (8)

000 (9)

000 (10)

000 (11)

000 (12)

000 (13)

000 (14)

000 (15)

000 (16)

000 (18)

000 (19)

000 (20)

000 (21)

000 (22)

000 (23)

000 (24)

000 (25)

000 (26)

000 (27)

000

118315122171359184

150410389546165044

272136816975014006

421132482459338265

868513141624311386

10217910221934919317

11251001301189870249

1157318951980114513

1190979824624871199

13641220861306062008

14339027261099496751

6257793071549332000

7223584231645380947

7711381961346521644

8199236821828899400

 

Comentarii