lukoil-banenr

Diviziunea de lux a celor de la Toyota, fondată acum 25 de ani şi cunoscută de noi ca Lexus, încă stă în umbra rivalilor săi de la BMW, Mercedes-Benz şi Audi, asta deşi a încercat în nenumărate rânduri să ne demonstreze că şi „japonezii” pot fi premium! 

bodybuilding

Lexus-1_resize

diselok

Dacă în SUA, principala piaţă pentru Lexus, aceştia au reuşit să vândă în jur de 500.000 de unităţi în 2013, atunci în Europa putem vorbi de un colaps, înregistrând numai 40.000 de unităţi livrate! Pentru a scăpa de acest handicap, şeful Toyota, Akio Toyoda a „ordonat” ca viitoarele modele Lexus să fie mai mult orientate spre sportivitate. În termeni de lungă durată asta ar însemna că Lexus va încerca să schimbe filosofia mărcii şi să treacă întrerupătorul de la Confort la Sport.

Primii cobai de teste vor fi LFA, programat să renunţe la confort şi rafinament în favoarea factorului „fun to drive”, şi modelul RC F, al cărui preţ reprezintă a şasea parte din costul unui LFA, să poată livra până la 80% din temperamentul lui LFA!

Lexus-2_resize

Vom vedea astfel mai multe modele ce poartă indicativul „F”şi „F” Sport aşa cum Lexus promite să ne cucerească cu noi modele mai atractive  şi un apel pronunţat la sportivitate. De ce nu, poate avem norocul să vedem şi o versiune mai „nervoasă” a coupe-ului Toyota GT86!

Comentarii