lukoil-banenr

Ea este directorul Centrului de dezvoltare a relațiilor familiare „El și Ea”. Se numește Marianna Siverenco și se ocupă, în aspect profesional, de tot ce ține de educația și cultura sexului, măiestria sexuală, stabilirea și menținerea relației în cupluri.

bodybuilding

Și ce ar avea în comun cultura sexului cu cea a mașinilor, pentru că acum stați pe un site despre mașini și tot ce ține de ele? La prima vedere, puțin. Mai ales, cultură. Și pentru a ajunge la a doua vedere, mai ales, la cultură, pentru că există și merită a fi băgată în seamă, am decis să ne adâncim nițel în subiect, unul delicat, de altfel, prin prisma unor întâmplări nefericite care au avut loc acum câțiva ani prin suburbiile capitalei. Dar care nu ne opresc să aflăm lucruri interesante, captivante, incitante și utile, pe alocuri. Pe care mulți le cunosc, le-au văzut, unii le-au și simțit, dar la care nu prea s-au gândit. Din varii motive.

diselok

11101778_1052433718105013_939401936_n

De la cine? Firesc, de la ea. Directorul Centrului „El și Ea” – Marianna Siverenco.

Fără eschivări, vă rog frumos…

Dar dacă a venit solicitarea din partea presei auto, să-i dăm curs. Ne lămurim și cu asta. Chiar întrebam prietenele, cunoscuții, de ce le place oamenilor sexul în mașină? Din răspunsuri am înțeles că nu le prea place această ocupație.

Le place, nu le place, dar oricum o fac.

Am făcut și careva concluzii: femeilor care n-au de ce se plânge în viață și au depășit pragul celor 30-35 de ani, nici pe departe nu le place asta. Nu este confortabil, iar femeile iubesc confortul. Și atunci când se află între soțul avut și amantul iubit, ele vor alege mereu prima varianta.

O poate face ca un schimb de ambianță, de atmosferă – o dată se poate de încercat dacă o plictisește monotonia, nu și să facă din asta o tradiție sau un program – femeia la asta n-o să meargă. Va merge când nu va avea chiar unde face asta.

 

Cu sexul frumos” lucrurile par a fi clare. Cum stăm cu cel „urât”… pardon, „puternic”?

Bărbaților le este confortabil – merge la volan pe un drum mai mult sau mai puțin lung, are posibilitatea să se intersecteze cu fata, și ca să nu se complice mult și să nu caute locație, e destul să se abată pentru 15 minute într-o pădurice, fac acolo un oarecare sex, în niște poziții nu prea clare.

De obicei e vorba de sex oral iar de vreo igienă nu e vorba pe durata călătoriei…

Sexul oral este ideal pentru bărbați în general, nu doar în aceste condiții. Există situații în care sunt implicați oameni de diferit statut. Bărbații căsătoriți se vor feri să apară cu iubita sa de moment în vreun apartament sau hotel de frica să nu fie observat, filmat cu camera ascunsă ca mai apoi să fie șantajat. Pentru a fugi de aceste probleme suplimentare și există varianta sexului în mașină. Nu trebuie să plătești locația, iarna e cald…

Depinde în ce mașină. Într-un Moskvici e ca în câmp de frig…

Într-un Moskvici nu urcă niciuna…

Să nu fim categorici și să nu excludem orice variantă.

E mai greu, cel puțin. Să nu ne abatem: și-a făcut treaba, a dus fata unde are ea nevoie și și-a căutat omul de treabă. Viața e frumoasă! A venit acasă la soția iubită și iubitoare de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic…

11146017_1052433988104986_1894507793_n

S-a întâmplat de fapt ceva? Cât despre Moskvici, într-o limuzină pare a fi mai confortabilă ocupația…

În limuzină, zici? Cu șoferul mașinii? Sau cu proprietarul ei?…

Cu oricine, că se poate închiria. De față cu șoferul limuzinei. Cu ferestruica trasă…

E altceva. E alt caz: femeia poatea lua doza de adrenalină la fel ca și bărbatul, știind că dincolo de ferestruică este un șofer care știe ce fac ei acolo în salon. Prezența unei altei persoane este un element al jocului. Apropo, poate fi un scenariu de joc, e altceva decât un simplu sex în mașină.

Ce mai întâlnim în viață?

Mai întâlnim și cazuri când omul n-are nici casă, nici masă, în schimb are un telefon bengos și o mașină bună. Că sunt luate în credit, nimeni nu știe. Iată și răspunsul la întrebarea de ce îi trebuie lui o mașină pe care n-o suportă buzunarul.

Să agațe fete!

Iar fetele se prind la asta. Cu cât sunt mai tinere, cu atât se prind mai multe. Deși fiecare femeie se prinde la asta – există și femei care apreciază în primele 3 secunde, în subconștient, dacă o va face sau nu. Chiar și mai așezate și realizate – așa că prima impresie contează.

 

Bărbații, clar de ce fac asta. De ce o fac femeile? Să nu scape bărbatul bogat?

Uneori bogat, cu speranța că vreodată el își va abandona nevasta și o va lua de soție, deși e o abordare eronată. Uneori chiar îl iubește și e gata să facă orice de dragul iubirii mărețe. Uneori îi place să facă asta pentru diversificarea vieții sexuale în cuplu. Uneori vrea să dea anii înapoi și să-și aducă aminte de tinerețe și să fie bad girl.

Prin ce diferă sexul normal de sexul în mașină?

Prin toate.

Ce senzații suplimentare oferă?

Disconfort. La femei. La bărbați e ok. Deși, în mașină se întâlnesc obiecte sau detalii care îi stârnesc și îi dezvoltă femeii fanteziile sexuale. Doar levierul cât face… Și din lemn, și din plastic, de care vrei. Femeia are câmp deschis la fantezii… Despre excitare, unele femei se excită și de la mirosul de benzină.

Măcar ceva bun pentru femei în mașină. Legat de sex…

Sunt și aspecte benefice pentru ea. În mașină femeia nu-și prea bate capul cum arată – spațiul e limitat, în salon e întuneric, e conștientă că nu-și poate păstra coafura și faptul nu o deranjează tare. Plus, bărbatul nu o vede dintr-o parte, iar femeile deseori sunt deranjate de cum arată dintr-o parte, dacă le este vizibilă celulita sau pieptul lăsat. Cum s-ar întâmpla în alte condiții. În mașină, ea nu simte tensiune și este mai descătușată.

11148899_1052433964771655_260249220_n

Ce împiedică desfășurarea normală a sexului în mașină?

Acesta iese bine oamenilor cu o constituție normală. Cei mari sau obezi întâlnesc probleme, la fel ca și femeile prea înalte, care sunt nevoite s-o facă cu genunchii la gura.

N-au decât scoate picioarele pe geam… Sunt și mașini mari. Escalade și Tundre…

Sunt, dar nu la toți. Revenim la de ce le-ar mai plăcea bărbaților sexul în mașină… În cazul în care asta se face în viteză, iar una din valorile bărbaților este riscul. Iubesc să riște, majoritatea. Sunt și excepții, firesc…

Când adrenalina sare afară…

Da. Îmbină teama că ar putea să se omoare, plăcerea vitezei și dacă mai și primește plăcere sexuală în acest timp, senzațiile sunt de două sau de trei ori mai mari.

Din mers? Este o singura modalitate firească de a face asta, ea având capul aplecat spre la mijlocul lui.

Experiența asta poate fi încercată, dar nu trebuie de încercat. E foarte periculoasă pentru viața lui și a celor din jur – creierul se deconectează în momentul orgasmului iar omul se află în transă, fiind incontrolabil. Închide ochii, poate lăsa volanul etc. Să le iasă din cap asemenea idei, dar dacă și dacă se întâmplă, să nu ajungă până la orgasm.

11148988_1052433954771656_475000705_n

Se poate defini temperamentul bărbatului sau al femeii după modelul mașinii?

Sunt anumite stereotipuri, prejudecăți, în funcție de țara și tradițiile ei se formează și preferințele populației. La noi femeile de succes, ce presupune că ar fi business, sau bărbații din afaceri, foarte des preferă să meargă pe mașini mari. De teren. Pe când peste hotare, în țările cu un nivel ridicat de trai și de venit pe cap de locuitor, pe mașinile off-road merg casnicile. Pentru că se simt confortabil, le vine ușor să parcheze, se simt sus și văd totul.

Și fermierii…

Și fermierii. La noi oamenii merg pe mașini mari ca să-și dea mai mare importanță și pondere. Observ în acest caz o autoapreciere scăzută pe care unii încearcă s-o contracareze prin procurarea și mersul cu aceste mașini. Peste hotare, majoritatea merg pe sedan-uri, albe sau roșii. Businessmanul care se stimează se află pe bancheta din spate a vreunui vehicul bun. Cu șofer la volan. În alte țări, europene, preponderent, lumea nu atrage atenția la clasa mașinii, dar o apreciază pentru gabariturile mai mici, ca să poată parca mai lejer, să nu pape mult.

Vorbim despre asta ca să…

Ca să lămurim că despre temperamentul omului nu poți judeca după mașina pe care o are… În schimb putem să ne facem o părere despre caracter după modul în care conduce. Și o părere despre cum e în pat.

11164130_1052433911438327_1806342868_n

Cum merge așa și… merge…   

Cei ce preferă să apese pedala până în podea, care nu țin cont de reguli, li-i în cot de restul participanților la trafic, sunt lideri și în pat, ei conduc parada, sunt temperamentali și activi. Ei sunt egoiști. Cei mai de nădejde parteneri de sex sunt conducătorii care apreciază corect și exact situația pe șosea, se străduie să conducă corect – cu ei este confortabil în pat. Cei care nu sunt încrezuți, cedează, opresc des, merg pe dreapta, nu se grăbesc, ei sunt la fel și în amor. Nu că n-ar ști ce să facă, dar se tem să experimenteze – o fac atent, fără grabă și mare gălăgie. Dacă bărbatul lasă femeia fără probleme să-i conducă mașina, el și în pat îi cedează, la fel, inițiativa. Sau îi permite să experimenteze. În caz opus, el domină clar.

Trecem la relația personală pe care o aveți cu automobilul…

Trecem. De 20 de ani, deja. Mașina pentru mine e o modalitate de deplasare, îmi oferă libertatea de a mă mișca, inclusiv cu prietenii, acolo unde vreau eu. Acesta a fost primul gând care m-a vizitat când mi-am luat permisul. Primele experiențe erau condimentate cu întâmplări mai puțin fericite, ba o roată, ba altceva – aventuri reale.

Cu ce model ați început? Ce a urmat?

Cu mașina tatălui, Opel Ascona. Prima mea mașină a fost un Golf 2, au urmat mai multe… Toyota Solara, categoric, n-o voi uita pentru că eram a doua persoană în oraș cu așa model. Îmi plac coupe-urile, nu-mi place ca la toți, iar ea m-a servit o perioadă lungă de timp. Apoi, Mazda RX8 – o iubesc pentru viteză, manevrabilitate și drifting pe care mi le-a oferit. Dar nu este o mașină pentru drumurile noastre, categoric. Apoi un BMW Seria 7…

Și?…

Și un Land Rover Discovery…

11164144_1052434014771650_1716954418_n

Sunteți casnică sau fermier?

Merg și pe BMW… Discovery îmi place că mă pot parca în locuri unde cu altele n-o pot face. Pentru că ajung acasă târziu, locurile din curte fiind deja ocupate, sunt nevoită să o parchez unde prind – ba cu o roată în aer, ba cu fundu în sus.

S-au întâmplat situații critice, să rămâneți singuri undeva în vreo pădure din Austria?

S-a întâmplat, dar la noi, nu în Austria – când mergeam spre Odesa, la shopping, dimineața devreme… Șoseaua era umedă nițel deși nu părea la prima impresie, am încercat o depășire și m-a aruncat de pe carosabil. Tot gândindu-ne dacă să chemăm sau nu evacuatorul, vedem mergând pe-alături două tractoare. Ne-au scos fără sa-i rugăm – eu mă și temeam să le zis ca nu cumva să-mi zgârâie mașina. Am mers mai departe. Apropo, shoppingul a fost reușit.

11164222_1052433944771657_379119097_n

Vă bagați des mâineile în ulei? Să schimbați o roată?

Singură n-am făcut nimic. Maxim ce-am putut face e să scot o siguranță și s-o pun la loc. La alte lucrări nu mă bag, pot ajuta, da o cheie. De fapt, bărbații trebuie să facă toate aceste lucruri. Iar atunci când nu ești cu bărbatul tău alături, trebuie să rogi frumos pe altcineva. Când femeia cere bărbatului ajutor, ea trebuie să facă asta pentru a rămâne feminină, a nu-și asuma atribuții bărbătești. Și ca să facă bărbat din bărbat. Atunci fiecare se va ocupa cu ce trebuie, iar bărbații nu vor mai sta în concedii de maternitate. Când femeia este femeie, iar bărbatul – bărbat, atunci vorbim de o armonie în lume. Iar eu sunt pentru armonie!

Loc: Grand Premium, str. Varnița 8

Scris de Marcel Toma, pentru AutoExpert cetire…

Comentarii