lukoil-banenr

Mark Reuss si-a construit masina de vis

Cred ca toti ne-am imaginat la un moment dat cum ar arata masina noastra de vis. Si probabil ca am folosit piese de la supermasini cum ar fi Lamborghini, Ferrari, Pagani sau Porsche. Mark Reuss, presedinte GM America de Nord, a fost rugat de Car & Driver sa asambleze masina lui de vis, folosind componente care exista deja pe rafturile companiei. Trebuie sa recunoastem ca, desi General Motors nu este primul producator care iti vine in minte pentru a asambla o masina de vis, Reuss a reusit sa creeze un vehicul destul de interesant.

bodybuilding

diselok

Caroseria provine de la conceptul Cadillac Cien din 2002. Un motor electric de Chevrolet Volt cu 149 CP transmite puterea catre rotile din fata, in timp ce un motor V6 turbo de 2.8 litri, legat la un diferential Corvette, transmite puterea catre puntea spate, ceea ce face din masina un hibrid cu tractiune integrala.Volt va dona, de asemenea, bateria in forma de T, montata in spatele scaunelor. De la Corvette, Reuss a luat amortizoarele si franele carbon-ceramice ZR1, iar de la Camaro anvelope de performanta Goodyear F1 Supercar G ZL1.

Reuss ne da chiar si detalii: sistemul de propulsie hibrid ar putea da total de 440 CP si 609 Nm cuplu, suficient pentru a ajunge de la 0-100 km/h in 3,2 secunde. El a estimat chiar si timpul pe care l-ar face pe un tur, pe circuitul Nurburgring: 07:46. Nu ca ZR-1 sau GT-R, dar destul de repede.

La interior, Reuss ar alege un volan din piele de la Caddy CTS-V legat la un sistem electric de directie, scaune Recaro de la Opel Insignia OPC si un display multifuntional de la Volt.

Presedintele GM America de Nord ar dori ca masina lui de vis sa aibe un interior silentios cand functioneaza in modul EV, astfel ca va adauga un sistem de reducere a zgomotului Bose. Pentru vizibilitate perfecta va folosi un sistem night-vision Hughes, va monta camere in fata si in spate si un sistem de monitorizare blind-spot.

Comentarii