lukoil-banenr

Mazda vrea să abordeze o strategie agresivă de lansare a modelelor noi în următorii trei ani. Constructorul japonez planifică să lanseze cinci modele noi până în 2016, marcând cea mai agresivă abordare din ultimii 10 ani. Reprezentanţii Mazda nu au specificat care vor fi aceste modele și ce segmente vor aborda.

bodybuilding

Până acum, Mazda a confirmat lansarea noului MX-5 pentru anul 2015. Sunt aşteptate modele precum CX-3, eventualul Mazda6 Coupe, o nouă generaţie a lui Mazda2 şi un posibil succesor al lui RX-8. Întreaga campanie a celor de la Mazda este văzută ca un restart al gamei, demarat deja prin lansarea modelelor CX-5, Mazda6 şi Mazda3.

diselok

Există posibilitatea ca lista de cinci modele noi să includă şi înlocuitorul actualului Mazda5, un înlocuitor al modelului CX-5 şi un alt SUV. Cel de-al treilea SUV ar putea să aparţină segmentului B, fiind confirmat anterior de Takashi Yamanouchi, preşedintele Mazda.

Reprezentanţii companiei japoneze se aşteaptă la o perioadă de creştere sustenabilă a vânzărilor, în contextul în care piaţa auto înregistrează un regres.

mazda-5_2

Comentarii