lukoil-banenr

Jurnaliștii publicației Carwow, au decis să pună la încercare bolidul Mercedes-AMG GT R, care face parte din flota supercarurilor pe cale de dispariție, care se laudă cu motoare convenționale care nu sunt ajutate de nici o baterie, contra modelului de ultimă generație Honda NSX, care vine să reprezinte sportacucile hybrid.

Pilot Autoexpert

Mercedes-AMG GT R, este echipat din uzină cu un motor V8 Bi-turbo de 4.0 litri volum, care livrează 577 de cai putere și un cuplu motor de 700 Nm. Acesta este capabil să accelereze de la 0-100 km/h în doar 3,6 secunde și să atingpe viteza maximă de 316 km/h. La fel, AMG GT R este dotat cu o suspensie resetată, o direcție modificată și un sistem de tracțiune mai performant, car îl ajută să se comporte exemplar pe circuit, însî pe linie dreaptă cedează multor supercaruri concurente.

Honda NSX reprezintă cea laltă parte a monedei, galeria mașinilor de ultimă generație, dotată ultimile dar nu și cele mia fiabile și bune tehnologii. Supercarul nipon este echipat cu un motor V6 Twin-turbo de 3.5 litri volum care este ajutat de încă trei motoare electrice, pentru a dezvolta o putere sumară de 573 CP și 686 Nm, care este livrată către toate cele patru roți ale vehiculului. Această performanță îi oferă NSX-ului o accelerare de la 0-100 km/h în doar 2,9 secunde și o viteză maximă atinsă, de 307 km/h.

Mai jos vedeți cursa de drag racing al celor două supercaruri, care deși au ”religii” diferite, se laudă cu aproximativ aceeași putere.

Comentarii