lukoil-banenr

Mercedes-Benz A45 AMG – cel mai puternic hot-hatch din lume!

bodybuilding

Compania Mercedes-Benz a publicat fotografiile şi informaţiile oficiale despre cea mai nouă versiune a noii generaţii A-Klasse. Mercedes-Benz A45 AMG devine începând de astăzi cel mai puternic hot-hatch din lume şi afişează mai multe cifre absolut fantastice: 360 de cai putere (la 6000 rpm) şi 450 Nm (între 2250 şi 5000 rpm) dezvoltaţi de un motor turbo cu patru cilindri! Şi o capacitate cilindrică de doar 2.0 litri (1991 cmc), ceea ce face ca raportul putere/litru să fie aliniat în lista supercarurilor: 181 CP/litru. Acestea sunt elementele de bază ale noului A45 AMG, cel mai puternic A-Klasse din istorie reuşind să bată astfel atât versiunea M a lui Seria 1 (cu 340 de cai), cât şi noul Audi S3 Sportback (300 CP), prezentat de Audi tot astăzi printr-o galerie foto oficială. Astfel, până la lansarea noii generaţii 1M sau până la prezentarea lui RS3, A45 AMG devine drept reper al segmentului compact.

diselok

Mercedes şi AMG au dotat noua versiune a lui A-Klasse cu tracţiune integrală 4MATIC, cu un pachet de răcire identic cu cel instalat pe supercarul SLS, un sistem de evacuare dezvoltat special de AMG pentru acest model, pistoane şi cilindri modificaţi, suspensii AMG sport, un sistem de frânare performant şi un pachet ESP complex care beneficiază de ultimele adăugiri tehnologice, implicit de un sistem denumit Curve Dynamic Assist, care are rolul de a aşeza automobilul pe şosea atunci când forţele laterale atentează la ţinuta de drum.

Întregul sistem de propulsie, transmisia AMG Speedshift DCT cu 7 trepte şi pachetele ajutătoare reuşesc să îl împingă pe A45 AMG de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h.

La nivel estetic, noul A45 AMG vine cu îmbunătăţiri destul de accentuate încât să evidenţieze versiunea specială a compactei Mercedes-Benz. Jantele de 18 inch standard pot fi înlocuite de unele de 19 inch disponibile opţional, etrierele roşii ascund discuri de frână perforate şi aerisite, iar spoilerul frontal şi cel posterior completează alături de pragurile noi imaginea agresivă a noului model german.

Posibilităţile de personalizare a modelului sunt prezente atât în exterior, cât şi în interior, habitaclul primindu-i pe ocupanţi cu scaune din piele Artico cusute într-o nuanţă contrastantă, cu un bord acoperit cu fibră de carbon şi cu o serie de schimbări tehnice faţă de versiunile clasice ale lui A-Klasse.

Comentarii