lukoil-banenr

Constructorul german de automobile Mercedes-Benz a încheiat primul trimestru cu un volum de vânzări suficient de mare cât să îl țină în fața rivalilor săi. Astfel domnii din Stuttgart își rezervă de pe acum locul de frunte în clasament și se pare că vor fi acolo pentru mult timp.

Pilot Autoexpert

Asta deoarece de cei mai apropiați concurenți, BMW, producătorul german este la distanță de 77.000 de mașini. Mercedes-Benz a raportat vânzări de automobile în număr de 594.304 unități în timp ce BMW a găsit clienți doar pentru 517.447. Cel mai greu o duce Audi care în cele trei luni ale lui 2018 a vândut numai 463.800 de mașini.

Analizată fiecare lună în parte, se poate spune că Mercedes-Benz se bucură de o perioadă frumoasă de succes, așa cum doar în luna Martie a vândut 237.307 mașini, cu 3.9% mai multe comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Constructorul din Stuttgart reușește să obțină o creștere de 17.2% pe piața din China (58.471 de mașini). În Europa, Mercedes-Benz a vândut 109.252 de mașini, același nivel fiind înregistrat și în luna martie a anului trecut.

De asemenea, Mercedes-Benz spune că a vândut peste 80.000 de SUV-uri la nivel global, cu 13.9% mai multe față de aceeași perioadă a anului trecut, informează automarket.ro.

În primele trei luni, Mercedes-Benz a vândut 594.304 mașini, cu 6% mai mult comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Astfel, constructorul din Stuttgart rămâne pe prima poziție în topul constructorilor premium. Cel mai bine vândut SUV în primele trei luni ale anului este GLC (+33.4%).

Pentru BMW, luna martie a fost una foarte bună. Constructorul din Munchen a vândut 213.701 mașini la nivel global, cu 0.8% mai mult comparativ cu martie 2017. În China, creșterea obținută a fost de 6.2% (53.950 de unități), în timp ce pe piața din Europa, BMW a înregistrat o scădere de 1.1% (127.735 de unități).

În primul trimestru, constructorul din Munchen a vândut la nivel global 517.447 de mașini, cu 2.8% mai multe față de ianuarie – martie 2017.

Și Audi a obținut rezultate bune în martie: 184.750 de mașini vândute la nivel global (+6%). În China, Audi reușește o creștere cu 30.6% (54.031), în timp ce pe piața din Europa, constructorul din Ingolstadt înregistrează o scădere de 5.8 procente (92.750).

În primele trei luni, Audi a vândut la nivel global 463.800 de mașini, cu 9.8% mai mult față de primul trimestru din 2017. Cu toate acestea, producătorul din Ingolstadt rămâne pe ultima treaptă a podiumului în clasamentul vânzărilor premium.

Comentarii