lukoil-banenr

Mercedes-AMG a dezvăluit astăzi vârful de iceberg în gama de modele E-Class, cel mai nou şi mai performant E63 AMG şi versiunea E63 AMG S a acestuia! Sport sedanul german vine să îşi ridice titlul de cel mai rapid în segment cu cifre şi date tehnice care te vor lăsa fără replică.

Noua generaţie a lui E63 a renunţat la monstrul de 5.5 litri în favoarea unui alt V8 de numai 4.0 litri volum, dar care este mult mai puternic, livrând în jur de 603 cai putere în versiunea S. Toată nebunia este transmisă roţilor motrice prin intermediul transmisiei cu nouă rapoarte Speedshift MCT (Multi Clutch Technology), oferită standard, alături de sistemul de tracţiune integrală 4Matic+.

Noile tehnologii îi permit sportivei să accelereze de la zero la prima sută în 3.5 secunde sau chiar 3.4 secunde dacă se optează pentru E63 AMG S! După cum vă spuneam mai devreme, propulsorul turbo-aspirat, asigură un total de 603 cai putere şi 850 Nm de cuplu motor în varianta S, sau 563 de cai putere şi 750 Nm de cuplu motor pentru un E63 AMG de bază. Ambele însă sunt limitate la viteza maximă de 250 km/h şi numai pachetul opţional AMG Driver poate elibera toată furia motoarelor ridicând limita de viteză la 300 km/h.

Iar dacă ai oboseşti de prea multe bruscări de acceleraţie şi se trezeşte sentimentul de compasiune pentru ceilalţi participanţi la trafic propulsaţi de motoare inferioare, atunci te poţi alătura lor selectând modul „Comfort” al transmisiei, care taie alimentarea pentru patru cilindri pe plaja de turaţii între 1.000 şi 3.250 de rpm.

La polul opus găseşti „Drift Mode” (doar pe E63 AMG S), regimul care îţi permite să arzi cu nesimţire anvelopele spate, fără nici un fel de control al tracţiunii şi cu roţile punţii faţă eliberate de orice fel de sarcină. Inginerii AMG au făcut posibilă selecţia prin intermediul modului Race, şi încearcă astfel să îi împace şi pe iubitorii de drift şi adrenalină, aşa cum producătorul nu va lansa E63-ul AMG în varianta exclusivă cu tracţiune spate ci doar integrală.

Alte bunătăţuri incluse în meniul AMG sunt suspensia special modificată, sistemul Air Body Control readaptat, diferenţial blocabil mecanic, sistemul de ESP în trei variaţii şi un sistem de direcţie electromecanic variabil, în funcţie de necesităţi şi condiţii de exploatare. Pe partea frânelor avem discuri cu un diametru de 390 şi 360 de mm, iar opţional sunt oferite frânele ceramice cu discuri speciale cu diametrul de 402 şi 360 mm.

Restul deja, se vede în poze, iar după cum bine ştiţi o imagine face cât o mie de cuvinte!

2018-Mercedes-E63-AMG-S-1 2018-Mercedes-E63-AMG-S-2 2018-Mercedes-E63-AMG-S-3 2018-Mercedes-E63-AMG-S-4 2018-Mercedes-E63-AMG-S-5 2018-Mercedes-E63-AMG-S-6 2018-Mercedes-E63-AMG-S-7 2018-Mercedes-E63-AMG-S-8 2018-Mercedes-E63-AMG-S-9 2018-Mercedes-E63-AMG-S-10 2018-Mercedes-E63-AMG-S-12 2018-Mercedes-E63-AMG-S-13 2018-Mercedes-E63-AMG-S-14 2018-Mercedes-E63-AMG-S-15 2018-Mercedes-E63-AMG-S-16 2018-Mercedes-E63-AMG-S-17 2018-Mercedes-E63-AMG-S-18 2018-Mercedes-E63-AMG-S-19 2018-Mercedes-E63-AMG-S-20 2018-Mercedes-E63-AMG-S-21 2018-Mercedes-E63-AMG-S-22 2018-Mercedes-E63-AMG-S-23 2018-Mercedes-E63-AMG-S-24 2018-Mercedes-E63-AMG-S-25 2018-Mercedes-E63-AMG-S-26 2018-Mercedes-E63-AMG-S-27 2018-Mercedes-E63-AMG-S-28 2018-Mercedes-E63-AMG-S-29 2018-Mercedes-E63-AMG-S-30 2018-Mercedes-E63-AMG-S-31 2018-Mercedes-E63-AMG-S-32 2018-Mercedes-E63-AMG-S-33 2018-Mercedes-E63-AMG-S-34 2018-Mercedes-E63-AMG-S-35 2018-Mercedes-E63-AMG-S-36 2018-Mercedes-E63-AMG-S-37 2018-Mercedes-E63-AMG-S-38 2018-Mercedes-E63-AMG-S-39 2018-Mercedes-E63-AMG-S-40 2018-Mercedes-E63-AMG-S-41 2018-Mercedes-E63-AMG-S-42 2018-Mercedes-E63-AMG-S-43 2018-Mercedes-E63-AMG-S-44

 

Comentarii