lukoil-banenr

În primăvara anului 2018, Mercedes-Benz va prezenta noua generaţie a lui C-Class. Se presupune că gama noii caroserii va fi suplinită cu un motor de 1.3 litri volum, care se va instala în versiunea de bază a berlinei. Acest propulsor se regăseşte în documentele primite de cei de la Beijing Benz, care asamblează modelele pentru piaţa chineză.

FLYONE

La moment versiunea de bază a C-Class-ului vândut pe piaţa chinezească, este Mercedes C180, cu un motor turbo pe benzină de 1.6 litri volum, ce dezvoltă 156 CP. Pentru piaţa europeană, este disponibil Mercedes C160, echipat cu acelaşi motor, dar care a fost deforţat până la 129 CP.

diselok

Însă în China, taxele pentru motoare lucrează în aşa fel că producătorii sunt nevoiţi să „taie” din cilindri şi nu din cai putere. Astfel că taxele pentru vehicule cu motoare de 1.0-1.5 litri volum sunt de 3%, iar pentru 1.5-2.0 litri volum, de 5%. Reieşind din acestea, putem presupune că motorizarea modestă va fi valabilă doar pentru piaţa chineză.

Dacă ar fi să ne aducem aminte de motoarele cu care au fost echipate modelele Mercedes, vom ajunge la concluzia că ultima dată, cu un motor de 1.3 litri volum, germanii au echipat modelul Mercedes-Benz 130 (W23), care a fost asamblat în perioada anilor 1931-1939.
Ce ţine de perioada modernă a producătorului din Stuttgart, cel mai mic motor îl găsim la A-Class de prima generaţie, care se echipa cu un motor natural aspirat de 1.4 litri volum, capabil să dezvolte doar 82 de cai putere.

Comentarii