lukoil-banenr

Mercedes-Benz prezintă noile versiuni exhipate cu sisteme hybrid, ale modelului E-Class. Constructorul german introduce o motorizare plug-in hybrid benzină-electric disponibilă doar pe sedanul de clasă mare și o variantă plug-in hybrid diesel-electric disponibilă atât pe versiunea sedan, cât și pe varianta break.

Pilot Autoexpert

Versiunea E300e este alcătuită dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri volum, capabil să ofere 211 CP și 350 Nm. Motorul electric dezvoltă 122 CP, iar în total, sistemul hybrid generează 320 de cai putere și 700 Nm cuplu motor. Unitatea electrică este susținută de un acumulator cu o capacitate de 13.5 kWh.

Oficialii companiei afirmă că versiunea E300e accelerează de la 0-100 km/h în 5.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 250 km/h. Viteza maximă în modul electric trece de 130 km/h, în timp ce autonomia oferită de pachetul de baterii ajunge la 50 de kilometri.

Consumul mediu mixt anunțat de Mercedes-Benz pentru varianta E300e este de 2.0 litri/100 de kilometri, valoare măsurată în urma testelor realizate în ciclul NEDC.

Varianta plug-in hybrid diesel-electric este compusă dintr-un motor diesel de 2.0 litri volum, care livrează 194 CP și un motor electric de 90 kW. În total, sistemul oferă 306 CP și 700 Nm, valori similare cu cele întâlnite în cazul noului C300de. Accelerația de la 0-100 km/h are loc în 5.9 secunde, indiferent de versiunea de caroserie aleasă, în timp ce autonomia în modul electric este de 54 de kilometri pentru Sedan și respectiv 52 de kilometri pentru modelul Estate. Acumulatorul pregătit de nemți are o capacitate de 13.5 kWh.

Consumul mediu mixt al variantei E300de anunțat de producător, este de 1.6 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 variază între 41 și 44 de grame per kilometru. 

Comentarii