lukoil-banenr

Lansată alături de trei motorizări în luna noiembrie a anului trecut, noua generaţie Mini va beneficia odată cu apariția în vânzare de alte două versiuni de motorizare: este vorba despre derivatele Mini One şi Mini One D, versiunile entry-level ale modelului britanic.

bodybuilding

Fanii mărcii din regat, familiarizaţi cu indicativele consacrate ale gamei, ştiu că versiunea Mini One este pusă în mişcare de un motor pe benzină. Doar că nu mai găsim învechitul motor aspirat de 1.6 litri, ci unul de generaţie nouă, furnizat de proprietarul BMW.

diselok

Acesta este o unitate cu trei cilindri, de 1.2 litri, Twin Power Turbo, care garantează 102 cai putere şi un cuplu motor de 180 Nm. Motorul turbo promite o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 9.9 secunde, atunci când vorbim de transmisie manuală. Dacă luăm în calcul o cutie automată, timpul de accelerare creşte la 10.2 secunde.

Pentru iubitorii motoarelor diesel, Mini vine cu versiunea One D, cel mai accesibil diesel din gamă. Ca şi fratele mai mare Cooper D, versiunea face uz de aceeaşi unitate cu trei cilindri, de 1.5 litri, modificată însă pentru a oferi resurse ceva mai modeste. Motorul livrează 95 de cai şi 220 de Nm, ceea ce îi permite să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 11 secunde şi să atingă o viteză maximă de 190 km/h. Consumul variază şi el între 3.4 şi 3.5 litri/100 de kilometri în regim mixt.

Noul Mini va ajunge la primii săi clienţi în această primăvară

Comentarii