lukoil-banenr

Mosul Schmidt Revolution are tolba plina de daruri pentru posesorii vechiului Golf GTI

Inzestrat cu un propulsor turbo de doi litri, popularul hot hatch german a fost trecut printr-un proces de inmultire al renilor cailor putere aflati la bord, numarul acestora urcand de la un deloc-neglijabil 200 la un respectabil 275. Pentru a ajunge la aceasta performanta, cei de la Schmidt Revolution au intervenit nu doar la nivelul unitatii de control, ci si la nivelul admisiei sau sistemului de evacuare – toate cele trei componente fiind inlocuite sau modificate, dupa caz.

bodybuilding

diselok

Odata pusa la punct partea tehnica, specialistii germani si-au indreptat intreaga atentie catre aspectul estetic. Intr-o alta ordine de idei, asta inseamna ca generatia anterioara a modelului Volkswagen Golf GTI se remarca acum printr-un body kit subtil, compus din prelungire pentru spoilerul fata, praguri laterale usor restilizate si prelungire pentru spoilerul spate (care, fie vorba intre noi, a fost preluata de la versiunea de top R32).

Intr-un final, jantele in cinci spite oferite in echiparea standard au fost inlocuite cu unele noi, pe 19 inci, finisate in doua culori si incaltate cu pneuri Marangoni de inalta performanta – ce masoara 225/35R19 atat pe fata, cat si pe spate. Pachetul este completat de o suspensie sport marca AP si o unitate multimedia Kenwood DNX520VBT.

Comentarii