lukoil-banenr

Bărbații se pricep la multe. Cel mai bine ei pretind că se pricep la maşini şi la femei. Despre femei sunt multe alte medii în care se pot manifesta, iar cât priveşte mașinile – aici e locul cel mai potrivit.

bodybuilding

Aşa că l-am luat la întrebări pe fostul soţ al interpretei Tany Vander, tânărul, frumosul şi ambițiosul om de afaceri Nikita Iarmolenko, despre tot ce ştie, ce poate şi ce îi place în materie de maşini.

diselok

10582678_960446963970356_883726634_n_resize

Eşti obişnuit cu femei frumoase şi maşini pe măsură. Ele cum se împacă? Cum convieţuiesc? Care femei şi ce maşini preferă? Ştii cumva?

De regulă, dacă femeia este tânără şi frumoasă, cel mai probabil că va avea o maşină pe măsură. Pentru că are de ales între mulţimea de admiratori care o înconjoară. Care, de regulă, nu sunt zgârciţi. Deci, cu cât e mai frumoasă fata, cu atât e mai mare probabilitatea că va avea o maşină bună şi scumpă.

Femeia de vârstă medie şi are o maşină de clasă medie, şi ea. Cel mai probabil e că aceasta are o afacere, face carieră, este pregătită să ia un credit, dar asta va fi maşina ei. Va avea căţeluşa sa în interior, vestimentația de zi şi de schimb, la fel, o vom regăsi tot acolo…

O maşină de clasă mică va avea prorietară o fată mai tinerică fără mare experienţă, pe care şi-a luat-o sau i-au luat-o părinţii să înveţe a merge.

Ştii cumva cum aleg femeile maşinile, în funcţie de vârstă şi statut?

Femeile mai publice şi mondene îşi aruncă privirea la maşini mai luxoase – cabrio, ceva. Maşini care se aruncă în ochi, mai cu efect. Cele care au o familie, subconştient, aleg vehicule mari, de teren, cu garda la sol ridicată, pentru că ştiu că au de încărcat mult în ea. Când merg la market, de exemplu. Căruciorul, mobila – chestii gospodăreşti, în spiritul familiei.

Femele care-şi aleg maşini fără gust o fac în funcţie de buget, care nu e mare, sau, pentru că maşina e o chestie strict necesară şi o modalitate de a se deplasa, şi pe care nu pun mare preţ.

Tracţiune integrală, faţă sau spate? Preferinţe…

Categoric, integrală. Prima mea maşină a fost cu tracţiune faţă, după care au urmat două cu integrală. Nici nu se discută, este o necesitate pentru un control firesc al automobilului pe orice timp şi în orice anotimp.

Ce înseamnă pentru tine full options? Până unde trebuie să ajungă acel full?

Pentru care full, pentru care – necesitate… Cutie automată, climă, senzori de lumină, de ploaie, care prind bine oamenilor îndestulaţi şi mai în etate care uită să schimbe fazele luminilor… Pentru un moldovean, full ar însemna automată, interior de piele şi monitorul cât mai mare… Asta despre şabloane…

 

Cutie mecanică sau automată?

Pentru ieşirile de seară şi de plăcere – aş prefera cutia manuală. Aşa simţi maşina cel mai bine, înţelegi pentru ce ai dat un ban pe ea. Dacă vorbim de o maşină de lucru cu care stai în ambuteiaje şi în care trebuie să faci o sumedenie de treburi şi nu-ţi ajung mâini – cutie automată, desigur.

Germane, americane sau japoneze?

Germane, sigur. La ei există o concurenţă internă care stimulează competitivitatea producţiei, calitatea maşinilor ieşite de pe linia de asamblare…

Ok, că există şi clase diferite, am uitat italienii specializaţi pe sportcaruri…

Dacă e să-mi iau o maşină de familie, va fi una germană. Dacă, pentru suflet, sau o italiană sportivă, sau un Muscle Car american având anul producţiei până prin ’70. Depinde de priorităţile pe care le fixez.

Principalul lucru pe care trebuie să ţi-l ofere o maşină?

Dacă pentru prietenii mei, ea trebuie să fie practică, chiar dacă în detrimentul comodităţii, mie ea trebuie să-mi aducă plăcere. Să se evidenţieze – prin culoare, prin jante, să fie individuală, să mă caracterizeze. N-o să mă simt comod în una mare, de teren, doar pentru că vârsta şi caracterul nu vor fi compatibile cu aceasta. Dacă va fi mică, n-o să-mi încapă picioarele, elementar, şi o să mă scot singur în brațe.

Tanc sau cu fundul pe asfalt? Ce preferi?…

Cu fundul pe asfalt, să-i simt denivelările. Sperăm să fie cât mai puţine în cel mai apropiat timp.

De câţi cai” poţi rămâne mulţumit? Ce volum te satisface? Trebuie neapărat bi-turbo?

Dacă, cu ceva ani în urmă, eram adeptul teoriei “cu cât mai puternică, cu atât mai bine”, acum înţeleg că această idee e o aiureală totală – nu avem posibilităţi pentru a dezvolta capacităţile acetor maşini. Chiar dacă am o maşină bi turbo cu destui „cai”, conştientizez că nu am ce face cu ei. O să merg cu 60 la oră, şi la fel, o să salut camerele de supraveghere.

ti mulţumit de ce ai acum? Apropo, ce ai acum?

Un BMW E90, 335i,  4×4 cu M pachet, volum de 3 litri… Ce înseamnă, mulţumit? Vorba aia, faci un cerc, apoi o schimbi. Cercul meu durează din 2009, cred că e timpul şi pentru altceva…

 

Comentarii