lukoil-banenr

Sportcarul feroce de la Nissan, celebrul GT-R care le-a dat mari bătăi de cap unor sportive exotice cum sunt Lamborghini şi Ferrari, se apropie de sfârşitul său de carieră. Aflat în scenă de mai bine de opt ani, a venit timpul pentru ca generaţia R35 să se retragă în culise, nu însă, fără a-şi lua rămas bun.

bodybuilding

Şi cum o poate face mai bine decât cu o nouă versiune îmbunătăţită al aceluiaşi Nissan GT-R? Zvonurile din presa auto indică la faptul că acesta ar fi ultimul R35 care va putea fi văzut în producţia de serie şi cel care va preda estafeta generaţiei R36. Noul model iese în evidenţă cu un pachet aerodinamic ce îi conferă şi mai multă agresivitate, noi blocuri optice, un eleron pe capota portbagajului şi noile jante forjate.

diselok

Cele mai remarcabile modificări sunt însă la interior, unde se ştie bine, că GT-R-ul şchiopătează de ani buni. Atfel a apărut ecranul tactil cu o diagonală de opt inch, un plus de izolare fonică cu sistemul Active Noise Cancellation, tapiţerie din piele şi mici accesorii plăcute.

Iar în calitate de generator de adrenalină a rămas acelaţi V6 de 3.8 litri care produce acum 565 de cai putere. Mai multe detalii despre performanţele tehnice ale noului Nissan GT-R 2017 nu sunt cunoscute deocamdată însă, sperăm că ne vor fi comunicate în curând.

2017-nissan-gtr-45-1 2017-nissan-gtr-43-1 2017-nissan-gtr-24-1 2017-nissan-gtr-21-1 2017-nissan-gtr-20-1 2017-nissan-gtr-19-1 2017-nissan-gtr-12-1 2017-nissan-gtr-18-1 2017-nissan-gtr-17-1 2017-nissan-gtr-15-1 2017-nissan-gtr-01-12017-nissan-gtr-29-12017-nissan-gtr-32-12017-nissan-gtr-38-12017-nissan-gtr-39-12017-nissan-gtr-40-12017-nissan-gtr-42-1

Comentarii