lukoil-banenr

Modelul construit de fosta companie a lui Henrik Fisker ar putea să revină pe piaţă în 2015. Potrivit publicației Autocar, chinezii de la Wanxiang, noii proprietari ai mărcii, se pregătesc să producă din nou modelul Karma, iar aceştia vor oferi şi o versiune break a vehiculului electric cu autonomie extinsă. Este anunţată şi o versiune entry-level, care va fi numită Atlantic, menită să ofere posibilitatea achiziţiei şi pentru clienţii mai puţin înstăriţi, dar dornici să experimenteze viaţa la volanul unui model Fisker. Această versiune va ajunge pe piaţă abia în 2017, în timp ce break-ul este aşteptat să debuteze în 2016.

bodybuilding

Compania chineză ar putea să vândă modelul Karma sub altă denumire, nefiind clar dacă aceştia deţin şi drepturile pentru numele Fisker şi numele Karma în urma achiziţiei companiei.

diselok

În prezent, Fisker Automotive îşi caută un nou CEO, alături de care să înceapă o campanie de angajări. În urma insolvenţei, compania americană a fost nevoită să renunţe la toţi angajaţii săi. Vestea bună este că mulţi dintre aceştia vor să revină la Fisker, spune actuala conducere a mărcii, iar angajaţii care nu şi-au manifestat încă dorinţa de a reveni în cadrul companiei urmează să fie contactaţi pentru a putea continua lucrul.

Primul Fisker Karma este un model electric cu autonomie extinsă, numit și hybrid în serie. El este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă un total de 408 CP şi 1.300 Nm, și beneficiază de  un motor 2.0 turbo alimentat cu benzină, care încarcă bateriile după ce modelul rămâne fără energie în acumulatori și mărește autonomia de la 80 la 483 de kilometri.

Comentarii