lukoil-banenr

Cârcotașii vor spune că noul model Toyota Supra și-a pierdut personalitatea. Noi tindem să le dăm dreptate, din moment ce sub capotă este instalat un motor de proveniență BMW. Însă e chiar atât de rău acest lucru?

Pilot Autoexpert

De la prima generație de motoare turbo-aspirate, în 6 cilindri și cu un volum de 3.0 litri, BMW a tot câștigat nenumărate premii la concursurile internaționale, grație anume acestui motor. În diferite versiuni, este supranumit și ”the next jz”, iar în caroseria Suprei, noul propulsor se prezintă în varianta cea mai modernă.

Nu știm câți cai are de oferit unitatea turbo-aspirată, însă pe noul BMW Z4, mașină cu care Supra împarte nu doar platforma, dar și o mulțime de componente, acesta dezvoltă în jur de 387 CP și 500 Nm de cuplu motor.

S-ar putea ca, pe noua Supra, motorul să primească complet alte setări și respectiv să se impună cu un caracter absolut diferit față de roadsterul bavarez. Până vine ziua în care să aflăm asta (premiera va avea loc în data de 14 ianuarie), vă invit să o ascultăm.

Comentarii