lukoil-banenr

Noul BMW 135i

Deși au fost suprinse în trecut și alte imagini cu noul 135i în teste, toate erau bazate pe modelul cu cinci portiere, denumit generic F20. Acum, pozele surprinse de spioni ne dezvăluie și hatch-ul cu trei portiere (F21) cu motorizare 135i, programat să debuteze în vară.

bodybuilding

diselok

După prezentarea noii game M Performance Automobiles, nu ne-ar mira dacă aceast model s-ar numi de fapt M135i, în stilul fratelui (mult) mai mare M550d xDrive. Oricum, diferențele dintre acest model și restul gamei „domestice” sunt evidente, mai ales la nivelul spoilerului frontal ce integrează prize de aer mai generoase pentru o răcire optimizată a frânelor și nu în ultimul rând a motorului. Această agresivitate (nu doar) aparentă se continuă și în spate unde se face vizibilă o evacuare dublă, poziționată de o parte și de alta a numărului de înmatriculare.

Ce nu se poate vedea în poze dar a cărui prezență este sugerată de toate detaliile enumerate anterior este eficentul motor de sub capotă. Cu o capacitate cilindrică de 3,0 litri, acest propulsor twin-turbo este așteptat să genereze în jur de 322 CP și până la 450 Nm și va fi cuplat la alegere la o cutie manuală cu șase viteze sau o automată cu dublu-ambreiaj.

Modelul semi-camuflat din pozele de mai jos avea echiparea M Sport care presupune suspensii întârite și coborâte cu 10 mm și bare antiruliu mai groase. Frânele M Sport sunt disponibile opțional prin intermediul pachetului M (exceptând modelele 125i și 125d) și includ etriere multi-piston vopsite în albastru metalizat și inscripționate cu logoul BMW M ce acționează pe discuri mai ușoare și cu dimensiuni majorate.

BMW a anunțat anterior că va prezenta mai multe modele din gama M Performance la Salonul Auto de la Geneva desfășurat în martie, așadar nu ar fi exclus ca și acest 135i/M135i să se numere printre premiere.

Comentarii