lukoil-banenr

Noul concept Citroën Numéro 9

Linia DS de la Citroën – compusă din modelele DS3, DS4 și DS5 – a depășit 200.000 de unități vândute în doi ani de la lansare. În gamă va intra un model DS nou, care va fi prefigurat de un concept pregătit pentru debut la Salonul Auto de la Beijing din această lună. Denumit Numéro 9, studiul proiectat la Paris (modă, atitudini îndrăznețe… ai prins legătura) prezintă limbajul de design pe care îl va utiliza viitorul DS. Mai mult decât atât, potrivit celor de la Citroën ar trebui să ne așteptăm la alte trei modele ale liniei, mai exact un sedan premium din segmentul C, un SUV și un sedan executiv de segment D.

bodybuilding

diselok

Citroën Numéro 9 este un concept plug-in full-hybrid, care oferă 295 CP, o autonomie de 50 de kilometri în modul exclusiv electric și o valoare a emisiilor de dioxid de carbon de 39 g/km. Desigur, oricând se poate renunța la termenul concept și vei obține un model pe care ai putea să-l scoți pe străzi oricând. Caroseria este de tip shooting brake, măsoară în lungime aproape 4,9 metri și promite să creeze o ambianță unică pentru toți pasagerii, datorită celor trei suprafețe vitrate de pe plafon.

Mașina dispune de jante cu dimensiuni de 21 inch de tip ”turbină”, ale căror pale integrate îmbunătățesc mișcarea aerului. Se distinge printr-o capotă lungă, montanți frontali proiectați aerodinamic și garda la sol foarte joasă. Farurile cu LED și grila în relief 3D sunt alte elemente care contribuie la conturarea într-un mod aparte a exteriorului. De asemenea, ar mai fi de menționat culoarea exterioară denumită Whisper, care combină o nuanță de negru profund cu tente subtile de violet. Foarte chic.

Din punctul de vedere al performanțelor, noul concept de la Citroën este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde, înainte să atingă o viteză maximă de 244 km/h. Pentru aceste cifre sunt responsabile două motoare: unul pe benzină (pentru versiunea de producție, va fi inclus și un diesel), de 1.6 litri, care livrează 225 CP și un cuplu de 275 Nm și cel electric, pe puntea spate, care oferă 70 CP și un cuplu de 200 Nm. Potrivit producătorului, valoarea consumului în ciclu combinat este de 1,7 l/100 km.

Motorul electric funcționează cu ajutorul unor baterii lithium-ion, iar în cazul în care este nevoie de mai multă putere sau dacă aderența lipsește, acesta va acționa asupra roților din spate, iar mașina va funcționa pe modul tracțiune integrală. Setarea poate fi activată și manual, în funcție de necesitățile șoferului.

Comentarii