lukoil-banenr

Noul Porsche 911 Turbo – primele imagini și detalii oficiale

bodybuilding

Inițial fusese anunțat că Porsche 911 Turbo și Turbo S vor fi dezvelite publicului abia la Salonul Auto de la Frankfurt din toamnă, însă Porsche au decis că merită chiar acum să ne impresioneze.

diselok

În calitate de motorizare Porsche folosește motorul cu același număr de cilindri (șase cilindri boxer) de 3.8 litri, dar de data aceasta în versiune supraalimentată prin sistem turbo pentru a duce puterea furnizată la 520 CP pentru modelul 911 Turbo și 560 CP pentru varianta Turbo S. Pentru a livra puterea către toate cele patru roți, inginerii germani au ales o transmisie automată cu două ambreiaje de tip PDK cu șapte trepte și funcție Start-Stop.

Astfel, orice Porsche 911 Turbo (cunoscut intern drept cea mai performantă versiune a modelului 991) echipat cu pachetul Sport Chrono va parcurge prima sută de km/h în 3.2 secunde, în timp de varianta Turbo S are nevoie de doar 3.1 secunde. Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 318 km/h.

Lungimea supercarului Porsche 911 Turbo în cea mai nouă ipostază a sa este acum de 4.490 mm, iar lățimea a ajuns la 1.878 mm, cu 28 mm mai mult ca un model Carrera 4. Ampatamentul a crescut și el cu 100 mm ajungând la 2.450 mm. Jantele au 20 de inch, iar pentru modelul Turbo S se folosește prindere centrală cu un singur prezon. Turbo S mai beneficiază și de noile faruri LED, disponibile doar opțional pentru versiunea Turbo. Inginerii au împrumutat de la modelul 911 GT3 direcția integrală, acest lucru permițând modelului Turbo să parcurgă un tur al vechiului Nurburgring într-un timp cu puțin mai mic de 7 minute și 30 secunde. Spoilerul spate este retractabil și are trei poziții în care poate fi setat.

Pentru constructorul de automobile sport din Stuttgart acest nou 911 Turbo, care va ajunge în showroom-uri în toamna acestui an, la prețurile de pornire pentru piața germană de 162.055 euro pentru versiunea Turbo, și de 195.256 euro pentru Turbo S, marchează 40 de ani de existență a denumirii „Turbo” pe modele din gama 911.

Comentarii