lukoil-banenr

Regretabil, dar noul Subaru WRX, lansat în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles cu o formă de sedan, nu are nicio treabă cu senzaționalul concept WRX pe care l-am văzut recent la salonul german.

bodybuilding

Astfel, versiunea de serie Subaru  WRX are un interior inspirat de cel al Imprezei dar este echipat standard cu scaune sport, un volan cu parte inferioară dreaptă și “materiale moi la atingere”. Este propulsat de un motor boxer turbo de doi litri care dezvoltă 270 CP și 349 Nm și poate fi cuplat unei transmisii manuale cu șase trepte sau, în premieră, unui CVT cu trei moduri de funcționare. Sistemul 4×4 Symmetrical All-Wheel Drive este standard și de data asta transmite cuplul 45% către față și 55 către spate. Suspensiile sunt setate “sport” iar direcția este complet asistată electric.

diselok

Subaru-WRX-2014-10

Deşi e un model derivat din Impreza, oficialii japonezi au decis să rupă legătura cu acest nume, aşa încât noul model se numeşte simplu, WRX. Ceea ce înseamnă o concentrare de tehnologie dedicată adrenalinei.

În plan tehnic, sub capota faţă regăsim un motor turbo de 2,0 litri, în aceeaşi configuraţie Boxer specifică celor de la Subaru, dar cu diverse upgrade-uri. Aşa încât puterea se cifrează acum la 271 CP/5.600 rpm, iar cuplul maxim atinge 350 Nm/2.000-5.200 rpm.

Japonezii nu spun nimic despre performanţele dinamice ale celui mai sportiv sedan compact, dar afirmă că acum Subaru WRX e capabil de un consum mediu de numai 9,4 litri/100 km în regim de autostradă.

Subaru-WRX-2014-08

Subaru-WRX-2014-07

Subaru-WRX-2014-06

Subaru-WRX-2014-05

Subaru-WRX-2014-04

Subaru-WRX-2014-11

Subaru-WRX-2014-17

Subaru-WRX-2014-16

Comentarii