lukoil-banenr

Numărul comenzilor pentru noul LaFerrari a depăşit cifra 700!

bodybuilding

Lansarea modelului LaFerrari, noua navă amiral a Căluţului Cabrat, a fost unul dintre punctele-cheie ale prezentărilor de presă de la Salonul Auto de la Geneva. Şi, aşa cum era de aşteptat, LaFerrari nu a trecut neobservat nici de către clienţii sau potenţialii clienţi ai mărcii.

diselok

„Producţia noului LaFerrari va rămâne limitată la 499 de exemplare, deşi am primit până acum peste 700 de cereri ferme pentru noul nostru model”, a declarat la Geneva Luca di Montezemolo, preşedintele mărcii italiene şi omul care conduce destinele acesteia din 1991 încoace. Conform acestuia, clienţii vor avea la dispoziţie o singură opţiune de personalizare: culoarea vopselei exterioare, care poate fi roşie, neagră sau galbenă în standard sau orice altă nuanţă dorită contracost. Preţul unui exemplar LaFerrari a fost fixat la un milion de euro fără taxe.

LaFerrari este primul model din 1951 încoace pe care Ferrari îl dezvoltă independent la nivel de design. Pininfarina a fost partenerul tradiţional al mărcii italiene, singura excepţie fiind Dino 308 GT4, pe care Ferrari l-a construit cu ajutorul carosierilor de la Bertone. „Faptul că LaFerrari este primul model produs in-house în propriul nostru centru de design nu înseamnă că relaţia noastră cu Pininfarina s-a terminat. Ba din contra: avem două modele în dezvoltare care sunt construite cu ajutorul companiei italiene şi pe care aş vrea să le văd pe piaţă foarte repede”, a declarat acelaşi preşedinte al celor de la Ferrari în standul de la Geneva.

Designerul-şef care şi-a pus semnătora pe noul LaFerrari este Flavio Manzoni, un italian pe care marca din Maranello l-a cooptat din rândurile celor de la Volkswagen Group, unde s-a ocupat de biroul de Design Avansat.

Comentarii