lukoil-banenr

Introducerea noului ciclu de testare a emisiilor nocive WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) în locul vechiului test NEDC (New European Driving Cycle) are efecte negative asupra multor constructori. Examinarea este acum mai dură și mai apropiată de situațiile întâlnite în realitate, astfel că unele modele nu mai fac față cerințelor pentru a putea fi comercializate.

Pilot Autoexpert

După brand-urile premium Audi și BMW, iată că într-o situație similară s-a pomenit și producătorul Porsche, care va opri temporar comenzile pentru toate modelele din gamă, după cum a declarat un purtător de cuvânt al constructorului.

“Această procedură este una de durată, iar unele modele Porsche ar putea să nu fie pregătite până la începutul lunii septembrie. Am mărit stocurile pentru fiecare model ca să micșorăm impactul avut de întreruperea comenzilor.” a declarat reprezentantul companiei Porsche.

Inginerii germani vor fi nevoiți să implementeze mai multe filtre de particule pentru ca motoarele Porsche să treacă producă mai puține emisii de CO2 și să susțină testul WLTP, însă procedura tehnică este dificilă, motiv pentru care și intervalul de timp necesar operațiunii este unul de durată.

Amintim că mai devreme, cu dificultăți privind trecerea la ciclul WLTP s-au întâlnit și cei de la Audi care au fost nevoiți să oprească comercializarea crossoverului SQ5 pe piața din Europa, și cei de la BMW care au sistat ansamblarea modelului M550i și se pregătesc să renunțe definitv la vârful de gamă, modelul M760Li.

Comentarii