lukoil-banenr

Opel Mokka

Opel se pregăteşte să atace segmentul B al SUV-urilor cu un bob de cafea maşină: Mokka. Ce este, de fapt, Mokka? Păi, un cross-over de oraş dedicat celor care au un stil de viaţă activ şi rafinat. Aşadar, trăieşti în mediul urban şi nu ai de gând să vegetezi până mori, atunci probabil că s-ar putea să te intereseze…

bodybuilding

diselok

Denumirea care te duce cu gândul la ceva foarte, foarte, puţin costisitor se trage, de fapt, de la soiul de cafea Arabica, din care se extrage o cafea sofisticată, rafinată şi energizantă.

Mokka – considerabil mai scurt decât Antara – are patru metri şi un pic, tracţiune faţă sau integrală şi vine în trei variante de motorizare (un motor diesel şi două pe benzină). Oferta de motorizări este formată din benzinarul de 1,6 litri (115 CP), un 1,4 litri turbo (140 CP) şi un diesel 1.7 CDTI cu 130 de cai-putere şi 300 Nm.

Cei 4,28 metri lungime îi vor asigura manevrabilitatea de care are nevoie orice maşină de oraş, dar şi capacitatea de a găzdui cinci persoane în interior. Şi asta într-un confort sporit, mulţumită scaunelor, certificate de AGR – asociaţia germană de experţi în sănătatea spatelui.

Pentru că lista de rivali e lungă şi presărată cu nume de luat în considerare, Mokka va atrage pe ce interesaţi de tehnologie (sau care au probleme în acomodarea spaţială) cu sisteme de asistenţă pentru şoferi, care se bazează pe camera video frontală Opel Eye şi pe cea de marşarier.

Din punct de vedere estetic, filosofia de design Opel – de a „îmbina măiestria sculpturală cu precizia germană” – se reflectă şi în cazul lui Mokka. Adică arată bine, fie că seamănă cu o bobiţă de Arabica sau cu un drops cu cacao glazurat cu caramel. Sau ceva de genul.

Până la Salonul Auto de la Geneva (unde va fi prezentat oficial şi vom putea s-o admirăm live) nu avem decât trei poze, care să ne ajute să ne facem o primă impresie.

Comentarii