lukoil-banenr

Opel revine în motorsport cu noile modele racing Adam şi Astra OPC Cup

În timp ce Astra OPC va alerga în competiţiile de anduranţă pe circuitele din Germania, Adam va urma un program internaţional în raliuri.

bodybuilding

diselok

Cei de la Opel vor pune la dispoziţie cele două modele pentru clienţii interesaţi, în speranţa că vor descoperi şi noi talente în sporturile cu motor. Pentru moment, nu sunt dezvăluite informaţii privind specificaţiile tehnice ale celor două modele de competiţie.

Opel ADAM de competiţie respectă normele FIA R2 şi este gata de competiţie în sezonul 2013. Clienţii care achiziţionează acest model vor putea concura în „ADAC Opel Rally Cup”, o parte a „ADAC Rally Masters”. Această competiţie este concentrată pe piloţii tineri, care vor putea câştiga premii în bani dacă obţin poziţii fruntaşe. Concurenţii mai tineri de 27 de ani intră într-un program special, iar cel mai bine clasat dintre aceştia va primi instruire specială din partea experţilor Opel. Cei de la Opel au planuri în motorsport cel puţin până în 2016, anunţă comunicatul de presă emis de marca din Ruesselsheim. Între timp, Astra OPC Cup va fi o competiţie integrată în campionatul de anduranţă VLN din Germania, unde va avea propria sa clasă.

Cea mai de succes perioadă a mărcii Opel în materie de competiţii a fost la jumătatea anilor ’70. La vremea aceea, pilotul german Walter Roehrl concura cu Opel Ascona A în Campionatul European de Raliuri, ca apoi să concureze cu Opel Ascona B. În 1974 şi 1979, Opel şi Walter Roehrl câştigau campionatul european de raliuri. Apoi, Roehrl a reuşit să obţină încă un titlu pentru Opel, în 1982, după care a trecut la Audi. Anii ’90 i-au găsit pe cei de la Opel în cursele de circuit, alergând cu modele precum Calibra V6, Astra V8 Coupe, Vectra DTM şi altele.

Comentarii