lukoil-banenr

Versiunea de top a modelului Peugeot 508 va fi echipată cu un sistem de propulsie hybrid împrumutat de la crossoverul DS 7 Crossback E-Tense. La fel acesta va oferi un sistem de tracțiune integrală, unde roțile din față vor fi puse în mișcare de motorul de 1.6 litri volum, iar cele din spate de un motor electric, anunță publicația Autocar.

Pilot Autoexpert

Conform informațiilor preliminare, propulsorul pe benzină va oferi circa 200 de cai putere. Ceilalți 100 de cai putere vor fi dezvoltați de motorul electric instalat pe axa spate. Sistemul de propulsie hybrid a noului Peugeot 508 PHEV, va fi cuplat la o cutie automată cu opt rapoarte și va oferi o autonomie de 50 de kilometri parcurși cu ajutorul motorului pur electric.

Blocul de baterii va fi instalat în podeaua vehiculului, această decizie a fost luată încă la etapa proiectării platformei modulare EMP2, pentru a nu ceda din volumul portbagajului, a menționat un reprezentat al constructorului francez. Pe viitor, această formulă va fi folosită și pentru noile generații ale modelelor 3008 și 5008.

Amintim că noua generație a modelului Peugeot 508, a debutat în luna febriarie a anului 2018. Vehiculul a primit o arhitectură absolut nouă și a fost primul model din segment care a oferit un sistem night vision, suspencie activă și o cutie automată cu opt trepte. La moment Peugeot 508 este propus clienților cu unul din cele două benzinare turbo de 1.6 litri volum, care în dependență de versiunea aleasă livrează 180 sau 225 de cai putere. La fel se poate opta și pentru unul din cele patru motoare diesel BlueHDi de 1.5 și 2.0 litri volum, care oferă 130, 160 sau 180 de cai putere.

Comentarii