lukoil-banenr

Peugeot timp de 200 de ani

bodybuilding



Peugeot este bradndul care timp de 200 de ani a devenit cea mai rafinată marcă franceză. Cea care a creat schimbări în lumea automobilistică, şi a renăscut în produs emoţiile şi cerinţele automobiliştilor. În anul 2010 Pegeot se regăseşte sub un alt stil, care îl poziţionează sub un alt logo “Peugeot Motion & Emotion”.
În acest an Peugeot îşi propune următoarele sarcini:
• Să se ridice cu trei nivele pe scara internaţională a producătorilor auto.
• Să creeze stilul Peugeot drept un exemplu pentru parteneri şi concurenţi.
• Să devină lider pe piaţa serviciilor mobile.
În 2009 compania Peugeot a început producerea noului cross-over 3008, care a cîştigat popularitate în primele zile, a apariţe-i sale pe piaţă. Următorul pas a fost producerea campactului minivan 5008, care în acelaţi timp reprezenta două clase: clasa compactelor şi clasa minivanuri-lor. Iar în primăvara anului current vor începe vînzările modelului Peugeot RCZ, automobilul care redă emoţiile pure ale constructorului francez. Iar la sfîrşitul anului 2010 va avea loc producerea lui iON-primul autombil din Europa, 100 % electric.
Peugeot Motion & Emotion.

diselok

 

Comentarii